Badster, un nou brand de energizante
Reading Time: < 1 minutCompania de strategie de brand si design Brandient a creat Badster, un nou brand de energizante, pentru un grup de distributie est-european.
Lansat pe un segment de piata competitiv, brandul trebuie sa debordeze de energie, si in acelasi timp sa impresioneze un target foarte tanar, in majoritate masculin, care este constant in cautarea unui sentiment de “libertate nerezonabila” — toate acestea folosind suprafata restrictiva a unei doze de aluminiu de 250ml.
Aceasta cautare strategica a produs numele Badster — de-sine-explicatoriu, autoironic, si proprietar de “dotcom”. Mai departe, identitatea vizuala si designul ambalajului au cautat sa dezlantuie nivelul maxim de energie.
„Explozia furioasa de salbaticie vine literalmente din interiorul dozei, prin monograma “B” in care se citeste si ghinionistul numar 13. Cea mai mare provocare a fost sa tratam aceasta incarcatura de extreme a brandului printr-un look & feel cool, neo-noir.“ —Cristian Petre, Partner, Design Director, Brandient
Manifestarile brandului emana aceeasi atractie sarcastica, atat in aplicatiile identitatii cat si in retorica: “No bull. No sh*t”, “Life’s a dog”, “No sugar talk added”.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz