Stiri

Bad Habits, agenția de social media pentru OLX România

Reading Time: 2 minute

Agenția de advertising Bad Habits a început colaborarea cu OLX, cea mai mare platformă de vânzare-cumpărare din România, în urma unui pitch organizat în 2022, la care au participat 3 agenții. Parteneriatul dintre Bad Habits și OLX vizeză dezvoltarea strategiei digitale și crearea de content pe TikTok, Instagram, Facebook și new channels.

Andreea Stoican-Popescu,  Senior PR & Campaign Manager OLX România, Bulgaria, Portugalia

„OLX este mai mult decât cea mai mare platformă de vânzare-cumpărare din România. Suntem de asemenea un brand puternic ancorat în spiritul românesc, local, suntem digitam natives. E o bucurie să anunțăm noul parteneriat cu Bad Habits, una dintre cele mai inovatoare echipe de digital din România. Începem deja să vedem rezultatele extraordinare ale parteneriatului început cu ei și ne uităm cu optimism către inițiativele noastre viitoare din spațiul digital.

Echipa de marketing OLX crede cu tărie în parteneriatul agenție-brand și fiecare account manager sau creativ care lucrează pentru brandul OLX este parte din echipă”, declară Andreea Stoican-Popescu,  Senior PR & Campaign Manager OLX România, Bulgaria, Portugalia.

OLX România, parte a OLX Group, este liderul pieței locale de anunțuri generaliste, cu peste 4 milioane de anunțuri active și o medie lunară de peste 12 milioane de vizitatori, potrivit SATI. Pe OLX se găsește o gamă largă de categorii printre care electronice și electrocasnice, mașini, proprietăți imobiliare, obiecte de vestimentație sau pentru casă și grădină. Platforma se poate accesa atât de pe desktop, cât și din aplicațiile mobile pentru iOS, Android.

Bad Habits este agenția de advertising, fondată în 2021, cu o echipă de specialiști seniori în digital și o abordare proaspătă, care a primit deja votul de încredere a mai bine de zece companii

„Câștigarea pitch-ului OLX este o realizare foarte importantă pentru noi și ne demonstrează că viziunea Bad Habits și abordarea canalelor de digital și social media pe care o propunem sunt unele cu care brandurile rezonează și în al cărei potențial cred. Este foarte motivant pentru toată echipa și dăm astfel startul unui parteneriat ghidat de 2 misiuni: comunicare relevantă pentru milioanele de consumatori OLX și cu rezultate de impact pentru brandul nr. 1 pe acest segment.”, transmite echipa Bad Habits, într-un comunicat remis Revistei Biz.

Bad Habits este agenția de advertising fondată în 2021, ce oferă servicii de comunicare integrată, cu accent pe zona de strategie digitală, social media și creare de content.

Toader Păun

Recent Posts

E.ON România și Asociația Zi de BINE colaborează pentru prevenirea consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor

E.ON România și Asociația Zi de BINE își unesc forțele în vederea prevenirii consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor…

25 de minute ago

Lidl continuă proiectul Pâine și Mâine derulat de World Vision România

În perioada sărbătorilor de iarnă, Lidl România continuă tradiția de a transforma bucuria dăruirii într-un sprijin real pentru copiii din…

29 de minute ago

7 factori pe care investitorii români la bursă trebuie să îi ia în considerare în noiembrie-decembrie

Pe măsură ce anul se apropie de final, piețele de capital globale și performanțele companiilor vor resimți influența mai multor…

2 ore ago

OMV Petrom va livra combustibil sustenabil pentru TAROM

OMV Petrom, cel mai mare producător integrat de energie din sud-estul Europei, și TAROM, compania națională de transport aerian a…

2 ore ago

Vacanțe în ofertă la Black Friday. Unde poți ajunge cu 299 de euro

Fabrica de Vacanțe, parte a Grupului Aerotravel, lansează cea mai așteptată campanie a anului, Black Friday 2024, cu reduceri de…

2 ore ago

Prețul chiriilor continuă să crească. Majorări de 12% în octombrie 2024

Prețurile solicitate pe Storia pentru chiriile din cele 10 orașe analizate, orașele cu cele mai multe anunțuri de pe platformă,…

2 ore ago