Baba Yaga oferă abonamente culinare personalizate și servește peste 4.500 de clienți lunar, după investiții de 650.000 de euro
Reading Time: 2 minuteBaba Yaga, compania care oferă abonamente zilnice de mâncare sănătoasă, lansează opt meniuri personalizate, fiecare conținând 3 mese principale și două gustări, începând de la 86 de lei pe zi.
Noutatea vine în contextul în care 55% dintre utilizatorii de food delivery își comandă săptămânal sau chiar de mai multe ori pe săptămână mâncare gătită acasă sau la birou, iar bucureștenii se situează pe primul loc la comenzile de mâncare sănătoasă.
George Teodorescu și Daniel Grigorescu, care a condus lanțul de pizzerii Pizza Dominium, au fondat Baba Yaga cu scopul de a transforma fiecare masă într-o experiență autentică și memorabilă.
„Baba Yaga este mai mult decât un abonament la mâncare, este o mișcare care încurajează oamenii să se bucure de mâncarea lor fără vinovăție„, spune George Teodorescu, co-fondator Baba Yaga.
Baba Yaga se adresează celor dornici să minimizeze timpul petrecut în bucătărie, celor interesați de conceptul „intuitive eating” și celor care doresc să experimenteze o călătorie culinară globală. De asemenea, compania își asumă misiunea de a oferi opțiuni culinare delicioase care să ajute oamenii să atingă obiectivele lor legate de greutate și sănătate. Printre cele 8 meniuri disponibile se numără: Mediteranean, Nord-American, Balcanic, Vegetarian, Sport, Vegan, Keto și No Pork.
„Prin Baba Yaga, ne propunem să le reînviem clienților noștri plăcerea de a consuma alimente sănătoase. De asemenea, Baba Yaga se adresează și celor care își doresc să-și păstreze o greutate optimă. Proiectăm meniuri cu un număr precis de calorii și dacă, pe lângă timp, comunitatea noastră dorește să slăbească sau să-și mențină greutatea, acest beneficiu poate fi obținut.”
Daniel Grigorescu, co-fondator Baba Yaga
Valoarea medie a coșului de cumpărături se situează la 650 de lei. Baba Yaga servește lunar peste 4.500 de clienți unici, cu cele 3 mese și 2 gustări/zi, 42% dintre aceștia fiind clienți fideli. Printre cele mai apreciate abonamente culinare ale companiei sunt cele din meniul mediteranean și nord-american.
Pentru a asigura calitatea și inovația, compania a investit constant în cele mai noi tehnologii, personal calificat, software și marketing, totalizând o investiție de 650.000 de euro în ultimii doi ani. Această abordare a permis inițiativei să se dezvolte rapid și să răspundă nevoilor clienților într-un mod eficient și sustenabil.
Pentru viitor, fondatorii își propun să extindă gama de meniuri cu influențe culinare diverse continuând să ofere gust și sănătate în fiecare farfurie și transformând astfel mâncarea într-o experiență autentică.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz