Stiri

AXN Spin se repoziționează

Reading Time: < 1 minut

AXN Spin, parte a Antenna Entertainment alături de posturile AXN, AXN Black și AXN White, anunță o schimbare importantă în formula canalului.

Astfel, AXN Spin se repoziționează într-un canal destinat publicului preponderent feminin. În timpul zilei, telespectatorii vor putea urmări emisiuni de divertisment și seara vor avea povești polițiste, reconstituiri dramatice și interviuri încărcate de emoție.

„Am transformat AXN Spin într-un canal de divertisment factual, unde telespectatorii noștri au ocazia să se bucure de emisiuni de lifestyle încântătoare, dar în egală măsură, și de conținut încărcat de adrenalină, în noile serii de documentare criminalistice. Suntem încântați să aducem o gamă atât de largă de emisiuni și seriale noi, și, totodată, să  oferim un conținut unic și mereu inovator pentru publicul nostru internațional. Credem că aceste emisiuni vor oferi ceva nou și interesant pentru toată lumea, fie că sunteți în căutarea inspirației, aventurii sau a unui mister palpitant. Noua strategie pentru întregul portofoliu AXN în România – inclusiv transformarea Spin – este un succes, după cum o arată creșterea de 29% față de anul trecut”,  a declarat Éva Kis-Bocz, Channel Director CEE Antenna Entertainment.

Antenna Entertainment operează în 12 teritorii din Europa Centrală și de Est cu 21 de canale TV plătite și un serviciu la cerere. Compania operează posturile AXN, AXN Black, AXN White și AXN Spin, dar și canalele VIASAT – VIASAT3, VIASAT6, VIASAT2 și VIASAT FILM, deservind 24 de milioane de abonați la nivel regional.

Toader Păun

Recent Posts

Andrei Dudoiu, noul CEO al SeedBlink

SeedBlink, platforma all-in-one de equity management și investiții, intră într-o nouă etapă a dezvoltării cu Andrei Dudoiu, până acum președinte…

24 de minute ago

În ultimii 15 ani, veniturile companiilor din România au crescut de 6,5 ori, ajungând la peste 2.600 mld. lei

Veniturile totale ale firmelor din România au crescut de 6,5 ori în ultimii 15 ani, de la 400 miliarde de…

4 ore ago

Performanțe financiare solide și creștere a profitului pentru Life is Hard

LIFE IS HARD, prima companie românească de software listată la BVB, piața AeRo (simbol LIH), prezintă rezultatele financiare și operaționale…

4 ore ago

Inițiativă comună Schneider Electric și Saint-Gobain pentru automatizare în producția de sticlă

Schneider Electric și Saint-Gobain, lider în construcții ușoare și sustenabile, și-au unit forțele pentru a implementa primul sistem de automatizare…

4 ore ago

Construcții responsabile pentru viitor, în viziunea Skanska

Cum arată azi construcțiile responsabile și cum vor arăta ele în viitor, Biz a căutat să afle de la Tamara…

5 ore ago

Garanții bancare pentru sprijinirea companiilor românești

Garanti BBVA și Fondul European de Investiții (FEI) au semnat un acord strategic, prin care oferă garanții de minim 30…

5 ore ago