Avon și Kaufland continuă caravana națională de ecografii mamare gratuite
Reading Time: 2 minuteAvon și Kaufland România continuă și anul acesta #CancelCancer – caravana națională de ecografii mamare gratuite. Astfel, începând cu 31 iulie, femeile sunt invitate să beneficieze de o consultație medicală gratuită în cele 16 orașe incluse în caravana medicală de anul acesta.
Anul acesta proiectul se desfășoară în trei etape: prima etapă se încheie la mijlocul lunii august, cea de-a doua etapă începe pe 18 august, iar cea de-a treia etapă este planificată pentru perioada 7 septembrie – 2 octombrie. Peste 1.500 de femei vor beneficia, în 2020, de anamneze și ecografii mamare gratuite, iar – în cazul în care este nevoie – și de un voucher pentru mamografie (la una dintre clinicile partenere din fiecare oraș).
Programul primei etape (31 iulie- 14 august) a caravanei #CancelCancer2020 este următorul:
- Mediaș 31 iulie-2 august
- Deva 3-5 august
- Alba Iulia 6-8 august
- Zalău 9-11 august
- Carei 12-14 august
Consultațiile vor fi oferite pe baza bonurilor de ordine eliberate la începutul fiecărei zile, în limita a 30 de ecografii pe zi.
Contextul pandemic implică o serie de măsuri și reguli ale caravanei cu privire la normele de igienă și de distanțare fizică. Din acest motiv, numărul ecografiilor este limitat și se desfășoară conform următorului orar: Ziua 1/oraș: 12:00-20:00; Ziua 2/oraș: 10:00-19:00; Ziua 3/oraș: 10:00-19:00
Detaliile campaniei și adresele exacte ale magazinelor pot fi accesate pe site-ul stopcancerlasan.ro și pe pagina de Facebook Stop Cancer la Sân.
Un cabinet medical mobil dotat cu ecograf de ultimă oră va străbate țara alături de medici specialiști care vor oferi consultații senologice gratuite. Unitatea mobilă va fi amplasată în parcările hipermarketurilor Kaufland din fiecare localitate, unde va staționa timp de trei zile.
România este țara europeană cu cea mai ridicată mortalitate cauzată de depistarea foarte târzie (în stadiile 3 și 4) a cancerului la sân.
Campania #CancelCancer a fost inițiată de AVON cu sprijinul Kaufland în 2017 și este un demers social cu scopul de a îmbunătăți statisticile, de a educa femeile din România și de a transforma prevenția într-un subiect uzual și firesc.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz