Avon schimba lumea prin frumusete
Reading Time: 2 minuteAvon a lansat campania “Schimba lumea prin frumusete”, parte a unei initiative globale ce poarta numele de “Beauty For a Purpose”.
Campania va fi implementata in Romania prin cei trei piloni care reprezina fundamentul companiei: inovatie, dezvoltarea calitatilor antreprenoriale ale femeilor si CSR pentru preventia cancerului la san si a violentei domestice.
Campania “Schimba lumea prin frumusete”, ce va fi comunicata in online, print si outdoor, a fost dezvoltata de Jazz Communication.
Ilustrata si prin manifestul video realizat de regizorul Iulian Moga, campania are sprijinul celor patru ambasadori: Loredana, Antonia, Andreea Marin si Cornel Ilie. Clipul reuneste si o echipa de reprezentanti Avon.
Studiul “Women Empowerment”
Primul pas al campaniei a fost definirea universului feminin in 2015. In acest sens, Avon a realizat in Polonia, Cehia si Romania studiul “Women Empowerment”, referitor la valorile si aspiratiile femeilor.
Cum se raporteaza romancele la cele cinci zone definitorii din viata lor?
Frumusete: in Romania, frumusetea se traduce prin incredere in propria persoana si acces catre o lume mai buna, o lume in care femeia poate obtine ce isi doreste si asupra careia are controlul. Cand o femeie se simte frumoasa, este mai curajoasa si mai deschisa, nu ii este teama sa isi asume noi provocari si are incredere in puterea sa de a-si atinge obiectivele.
Libertate: romancele si-ar dori sa se detaseze de asteptarile sociale, de prejudecatile si “retetele” care le spun cum ar trebui sa se comporte si sa isi traiasca viata.
Prioritati: maternitatea si viata de familie raman roluri cruciale pentru romance. In mod ideal, ele si-ar dori sa poata aloca timp suficient familiei si sa poata avea, in mod regulat, momente dedicate doar lor.
Profesie: cariera este asociata cu independenta financiara si, mai ales, cu dezvoltarea personala, pentru ca raspunde nevoii lor de afirmare. Dimensiunea profesionala aduce plus valoare vietii romancelor, oferindu-le posibilitatea de a se rupe de sfera domestica, de a intalni oameni noi si de obtine recunoasterea pe care simt ca o merita.
Echilibru: romancele jongleaza cu mai multe roluri sociale si resimt presiunea de a indeplini numeroase asteptari. Din acest motiv, si-ar dori mai mult timp doar pentru ele. In ceea ce priveste “modelul femeii implinite”, trasatura esentiala a acesteia este capacitatea de a gasi echilibrul intre viata profesionala si cea personala.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz