Companii

Avon pariaza pe e-commerce

29 oct. 2013 2 min

Avon pariaza pe e-commerce

Reading Time: 2 minute

<p> <a href=”http://www.avon.ro”>Avon Cosmetics</a>, una din cele mai mari companii in sistem de vanzari directe din toate domeniile, prezenta in peste 100 de tari, cu peste 6 milioane de reprezentanti, a lansat in Romania cel mai mare lant de magazine online in cadrul unei platforme integrate de comert electronic, Avon Online.</p> <p>  </p> <p> Noul model de business reprezinta o schimbare atat in viata reprezentantilor Avon, carora compania le ofera gratuit o afacere online la cheie -care le permite sa devina antreprenori de succes in digital, cat si in cea a consumatorilor, care pot comanda online produse, acestea fiind livrate de catre reprezentantii care ofera consiliere personalizata de beauty.</p> <p>  </p> <p> “Noua platforma este o dovada a modului in care tehnologia se adapteaza stilului actual de viata, mult mai dinamic, in care totul este la indemana, in cel mai scurt timp. Inca o data redefinim pentru clientii nostri frumusetea, de data aceasta in mediul online. Speram ca platforma sa fie adoptata rapid de cat mai multi clienti si sa reprezinte cu adevarat un punct de referinta in ceea ce priveste viitorul serviciilor Avon Online, a declarat Razvan Diratian, Director General Avon Cosmetics Romania si Republica Moldova.</p> <p>  </p> <p> Platforma confirma cresterea din ce in ce mai accentuata a numarului de consumatori care aleg sa faca cumparaturi online. Astfel, conform datelor GPeC si Eurostat, aproximativ 1,2 milioane de romani recurg la astfel de servicii.</p> <p>  </p> <p> Procentul de 34% al cosmeticelor dintre produsele cumparate online subliniaza tendinta de crestere a pietei din ultimii ani .</p> <p>  </p> <p> Incepand cu anul2007, piata de eCommerce a inregistrat o crestere medie de 40% (cf. ecomTIM 2013, Daedalus Millward Brown, payu.ro).</p> <p>  </p> <p> In Romania, in prezent, 1,2 milioane de romani isi fac cumparaturile online, conform GpeC Eurostat. Pentru 2014, piata autohtona de e-commerce B2C a fost estimata la 1 miliard de euro.</p> <p>  </p> <p> <strong>Profilul cumparatorilor romani din mediul online?</strong></p> <p>  </p> <p> Femei: 57,3%; Barbati: 42,7%</p> <p> 37,3% dintre cumparatori au varste intre 25-34 ani.</p> <p> 28,5 % dintre cumparatori au venituri lunare intre 1001-2.000 ron.</p> <p> 42,8% dintre ei platesc facturile la utilit?ti, in timp ce 34 % cumpara cosmetice si parfumuri.</p> <p> Sursa: “Vocea cumparatorului online” –studiu Daedalus Millward Brown)</p> <p>  </p> <p> <strong>Cum se comporta femeile in online?</strong></p> <p>  </p> <p> 45% acceseaza zilnic internetul de pe smartphone</p> <p> 82% dintre romancele din online acceseaza zilnic un motor de cautare</p> <p> 57% dintre cei care realizeaza operatiuni bancare zilnic sunt femei</p> <p> 54% dintre afisarile paginilor online sunt consumate de femei</p> <p> (Sursa: SATI, SNA Focus, Barometrul Digital Exact Cercetare si Consultanta)</p> <p>  </p> <p> <strong>Valoarea medie a unei vanzari </strong></p> <p>  </p> <p> Fashion: 153 lei</p> <p> Cosmetice: 133 lei</p> <p>  </p> <p> Pentru 2016, piata europeana de eCommerce B2C  a fostestimata la 625 miliarde euro, conform European B2C Ecommerce Report si payu.ro.</p> <p>  </p> <p>  </p> <p>  </p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: