Stiri

Avon oferă controale mamare gratuite la noul concept store din București

3 dec. 2024 3 min

Avon oferă controale mamare gratuite la noul concept store din București

Reading Time: 3 minute

Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, investește peste 48.000 de euro în controale mamare gratuite, disponibile la noul concept store Avon din Piața Victoriei, Bd. Aviatorilor 8, Vila Oromolu. Această componentă de responsabilitate socială, pe care puține magazine de beauty o oferă, este desfășurată în parteneriat cu medicii Sanovan și își propune să sprijine femeile în accesarea investigațiilor necesare pentru depistarea precoce a cancerului de sân.

Concept store-ul asigură un mediu informal și prietenos, care își propune să diminueze reținerile și anxietățile asociate cu controalele medicale. În fiecare lună, aproximativ 40 de femei beneficiază de aceste consultații. Până în prezent, evaluările au arătat că majoritatea femeilor nu prezintă probleme îngrijorătoare: 53 dintre ele nu au avut nicio leziune detectabilă, iar 88 au avut leziuni cu aspect benign, care necesită doar o reevaluare peste 1-2 ani. Alte 17 femei au fost identificate cu leziuni foarte probabil benigne, pentru care se recomandă o monitorizare mai frecventă, la fiecare 6 luni. Într-un caz însă, a fost identificată o leziune malignă, pentru care s-au inițiat imediat investigații suplimentare și un plan de tratament adecvat.

Din luna noiembrie, de când a fost lansată inițiativa, 159 de femei cu vârste cuprinse între 21 și 68 de ani au beneficiat de ecografii mamare gratuite, o investigație care în mod obișnuit are un cost mediu de 90-100 euro. Valoarea totală a ecografiilor realizate până acum se ridică la aproximativ 15.900 euro.

„Lupta împotriva cancerului la sân este o cauză adânc înrădăcinată în ADN-ul Avon, o parte integrantă din misiunea noastră de a sprijini femeile în fiecare aspect al vieții lor. Prin această inițiativă, ne propunem să înlăturăm barierele care stau în calea accesului la investigații medicale esențiale – fie că este vorba despre costuri ridicate, distanțe sau temeri și rețineri legate de controale. Alături de Sanovan, am creat un mediu cald, prietenos și empatic, care le oferă femeilor sprijinul și curajul necesar pentru a face primul pas spre prevenție. Este mai mult decât un program, este o promisiune de grijă”, a declarat Ana Nicolae. Head Of Integrated Communications Romania & Moldova.

Fiecare control reprezintă o poveste despre curaj, confirmată de numeroase feedback-uri pozitive din partea femeilor care, în ciuda temerilor, au făcut pasul spre prevenție. Un exemplu semnificativ este cel al pacientei cu o leziune malignă, care, deși a ezitat mult timp, a fost încurajată de atmosfera primitoare și sprijinul echipei Avon să meargă la consult, fiind astfel îndrumată către investigații suplimentare și tratament. De asemenea, un grup de 10 colege de birou a demonstrat cum solidaritatea și sprijinul reciproc pot transforma prevenția într-un gest colectiv, inspirate de profesionalismul și empatia echipei medicale.

„Punem un accent deosebit pe prevenție, având în vedere că aproximativ 70% dintre paciente ne-au mărturisit că nu au efectuat niciodată o ecografie mamară. Din acest motiv, ne-am dorit să facem procesul cât mai accesibil și prietenos, transformând experiența într-una reconfortantă și lipsită de anxietăți. Astfel, am intitulat sala de examinare «The Purpose Room» – un spațiu cald și primitor, menit să ofere sprijin și încurajare. Atmosfera creată a ajutat multe paciente să facă acest pas important pentru sănătatea lor. Un exemplu emoționant este povestea unei tinere de 25 de ani, care, deși inițial era copleșită de teamă și jenă, a găsit în noi curajul și sprijinul necesar pentru a merge mai departe. Suntem mândri să facem parte din acest proiect și să contribuim la creșterea conștientizării privind importanța sănătății mamare”, a declarat Mihai Ranete, Fondator Sanovan. Servicii Medicale Mobile și Coordonator Medical.

Programul a fost lansat cu ocazia inaugurării concept store-ului deschis în această lună. Spațiul nu este doar un loc unde vizitatorii pot descoperi și experimenta produsele Avon, ci și o expresie a devotamentului brandului față de frumusețea interioară și exterioară.

Array

Articole pe aceeași temă: