Stiri

Avon mai deschide un magazin fizic în sistem franciză

27 sept. 2024 2 min

Avon mai deschide un magazin fizic în sistem franciză

Reading Time: 2 minute

Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, își continuă expansiunea omnichannel și anunță deschiderea unui nou magazin, în sistem de franciză, în Shopping City Ploiești. Acest pas reflectă angajamentul companiei de a rămâne conectată la preferințele consumatorilor din industria frumuseții, fie că aceștia aleg să cumpere din magazine fizice, online sau prin intermediul reprezentanților.

„Inaugurarea magazinului din Ploiești reprezintă un pas strategic în consolidarea modelului nostru omnichannel, prin care ne dorim să aducem produsele mai aproape de consumatori, indiferent de canalul de vânzare ales. Prioritatea noastră este să oferim o experiență fluidă și accesibilă, astfel încât fiecare interacțiune cu brandul Avon să fie simplă și personalizată. Această strategie ne permite să ne adaptăm rapid la preferințele dinamice ale consumatorilor, păstrând în același timp rețeaua de reprezentanți ca un pilon central al modelului nostru de afaceri și al strategiei de distribuție omnichannel”, a declarat Roxana Popescu, General Manager Avon Romania & Moldova.

Magazinul este situat la parterul centrului comercial Shopping City Ploiești și oferă o gamă diversificată de produse din portofoliul Avon, de la machiaj și parfumuri, până la produse de îngrijire a pielii și de îngrijire personală. Spațiul este unul modern și accesibil, cu o suprafață de 42mp, asigurând consumatorilor o experiență plăcută și completă, cu program de funcționare între orele 10:00 și 22:00.

„Avon este un brand cu o reputație solidă, iar valorile sale de inovare, calitate și sustenabilitate se aliniază perfect cu viziunea mea de afaceri. Decizia de a investi în acest proiect a fost determinată de încrederea în puterea brandului și de oportunitatea de a oferi consumatorilor o experiență unică în ceea ce privește produsele de înfrumusețare. Sunt convinsă că acest parteneriat va crea noi oportunități nu doar pentru clienți, ci și pentru alți antreprenori care vor să se alăture unei afaceri de succes”, a declarat Andreea Ghioca, partener de franciză Avon.

Avon își consolidează angajamentul față de modelul de franciză, integrându-l în strategia omnichannel și oferind noi oportunități de afaceri antreprenorilor locali. Acest model permite accesul la un portofoliu vast de produse și resurse inovatoare, susținând în același timp dezvoltarea unei experiențe de cumpărare coerente, atât online, cât și în magazinele fizice.

Ca parteneri ai francizei, antreprenorii vor beneficia de suport complet și de un pachet detaliat de know-how, care le va oferi acces la un model de afaceri solid și bine structurat. Aceștia vor primi sprijin în alegerea locației, dezvoltarea unui branding eficient, promoții dedicate, participarea la sesiuni de training și asistență în lansarea, promovarea și gestionarea afacerii.

Antreprenorii au posibilitatea de a deschide „insule” în mall-uri, cu suprafețe de 10-15 mp, pentru care investiția estimată se situează între 30.000 și 40.000 de euro, sau magazine de 30-50 mp în centre comerciale sau zone stradale cu trafic intens, cu o investiție între 55.000 și 70.000 de euro.

Array

Articole pe aceeași temă: