Pentru a marca Ziua Internațională pentru Eliminarea Violenței Asupra Femeii, pe 25 noiembrie, Avon România lansează masca #SpeakOut, un produs social special creat pentru această ocazie, cu scopul de a susține victimele abuzului domestic.
Profitul obținut în urma vânzării măștilor de protecție #SpeakOut va fi donat integral către campania „Iubirea care bate la ochi”, inițiată împreună cu Asociația ZI de BINE și menită să vină în sprijinul victimelor violenței domestice.
Lansarea produsului este parte din Campania Respectului, inițiativa AVON de combatere a abuzului domestic și de încurajare a publicului să rupă tăcerea în jurul violenței de gen.
Violența domestică, o problemă la nivel global
Violența domestică continuă să facă victime în întreaga lume, în special pe fondul izolării impuse de pandemie. Îndemnul la curajul de a vorbi promovat de AVON vine ca urmare a faptului că cele mai recente restricții vor duce din nou la o multiplicare a cazurilor de abuz în familie, după ce acestea au înregistrat o creștere de 20% în timpul primei etape de restricții[1].
În perioada ianuarie – septembrie 2020, în România s-au înregistrat peste 34.000 de cazuri de violență domestică[2]. Deși s-au emis aproximativ 6.500 de ordine de protecție, cu preponderență în zona urbană, 30% dintre acestea au fost încălcate de agresori.
Pentru a veni în sprijinul femeilor aflate în această situație, campania „Iubirea care bate la ochi” își propune să le ofere 1000 de dispozitive MINERVA, mascate în bijuterii, care le ajută pe victime să apeleze numărul 112 rapid dacă agresorul încalcă ordinul de protecție. Suma necesară pentru achiziția acestora este de 50.000 de euro, iar cei care doresc să ajute pot face o donație în valoare de 2 euro printr-un SMS cu textul SUS la numărul 8845.
În prima etapă a campaniei, AVON dublează primele 15.000 de sms–uri strânse de la donatori în luna noiembrie. Mai mult, lansarea măștii de protecție #SpeakOut este un alt pas în continuarea campaniei lansate alături de Asociația Zi de BINE. Masca de protecție poate fi comandată de pe site-ul companiei, la prețul de 14,99 RON. Tot profitul va fi donat Asociației Zi de BINE.
„Prin Campania Respectului, ne-am luat angajamentul de a fi alături de femeile din România în momentele fericite, dar mai ales în momentele dificile. Într-un an în care abuzul este o prezenţă constantă pe agenda publică, ne dorim să dăm o voce puternică şi victimelor lui, iar alături de Asociaţia Zi de BINE facem un prim pas pentru a le ajuta să se simtă măcar puțin mai în siguranţă”, spune Ana Nicolae, Brand Communications and Advertising Manager AVON SEE.
Prin Campania Respectului, Avon luptă împotriva violenței domestice de peste 12 ani, timp în care 500.000$ au fost donați până acum pentru modernizarea a 9 centre de adăpost, proiecte educaționale pentru tineri, 9 burse pentru materiale jurnalistice de amploare și 5 campanii de informare.
Avon oferă încredere femeilor, sprijină spiritul antreprenorial și bunăstarea și a donat peste 1 miliard de dolari cauzelor femeilor prin Avon și Fundația Avon.
[1] Sursa: https://www.bbc.com/news/av/world-53014211
[2] Sursa: https://www.libertatea.ro/stiri/femeile-agresate-acasa-si-ignorate-in-pandemie-3260599?fbclid=IwAR3WQ4atPOBqI7JlC3t3tWa9BwPx4ta4O3HLpq_VUhZJyDiB2nnVxoSH-tE
Cum a reușit Mitsuharu Tsumura să facă din Maido unul dintre cele mai bune cinci restaurante din lume cu propriul…
Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…
După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…