Avon dă startul inițiativei „Fii Lovestrong!”, menită să sprijine și să educe femeile tinere în identificarea primelor semne ale comportamentului abuziv în relații. Statisticile internaționale sunt alarmante: 1 din 3 femei experimentează violență fizică sau sexuală de-a lungul vieții, iar 1 din 4 adolescente între 15 și 19 ani devine victimă a violenței într-o relație. În România, datele arată că, în primele nouă luni ale anului 2024, s-au înregistrat 100.000 de intervenții ale Poliției Române în cazuri de violență domestică.
Astfel, în cadrul mișcării globale 16 Zile de Activism, dedicată combaterii violenței împotriva femeilor, Avon pune la dispoziția tinerelor resurse care le pot ajuta să evite relațiile nesănătoase și să devină mai conștiente de semnele subtile ale abuzului.
Semne precum înjosirea, controlul asupra modului în care se îmbracă partenera sau restricționarea accesului la bani sunt listate aici, oferind un ghid clar de identificare a comportamentele toxice. Acest efort susține o cultură a relațiilor sănătoase, bazată pe respect și siguranță.
În plus, în cadrul acestei campanii, doamna Lenuța Matei a relatat cum a reușit să iasă dintr-o relație abuzivă și să își recapete independența financiară devenind reprezentant Avon. Povestea sa, disponibilă aici, este un exemplu de curaj, dar și o lecție pentru tinerele aflate la început de drum în relații. Având toate informațiile la dispoziție, ele pot preveni agravarea situațiilor, înainte de a se ajunge la violență fizică.
„Vrem să le oferim femeilor din România sprijinul necesar pentru a recunoaște primele semne ale abuzului în relații și a-și afirma dreptul la siguranță și respect. Într-o lume în care una din trei femei suferă din cauza abuzului, iar cazurile de violență domestică sunt în creștere, această inițiativă continuă o moștenire de 20 de ani de eforturi și sprijin oferit de Avon. Abuzurile comise nu sunt responsabilitatea victimelor, dar prin informare și conștientizare, putem contribui la un viitor mai sigur și mai demn pentru fiecare dintre noi”, a declarat Ana Nicolae, Head Of Integrated Communications Avon Romania & Moldova.
„Recunoașterea timpurie a semnelor abuzului în relații este crucială dacă vrem să evităm agravarea, dar poate fi o provocare, în special când agresorii disimulează comportamentele de control și abuz drept acte de grijă și protecție. Controlul, chiar și atunci când nu se manifestă prin violență fizică, țese captivitatea din care se va ieși greu și lasă urme profunde asupra autonomiei, sănătății emoționale și bunăstării oricărei persoane. Sprijinind femeile să reușească să aibă relații de iubire împlinitoare, care nu le fac rău, contribuim la prevenirea multor suferințe. Suntem încântate să colaborăm cu Avon pentru a promova relații sănătoase și pentru a încuraja femeile să trăiască în siguranță”, a declarat Camelia Proca, fondatoarea asociației A.L.E.G.
În semn de solidaritate cu victimele abuzului, Avon a lansat o serie de produse dedicate luptei împotriva violenței de gen. Acestea sunt disponibile în broșura Avon și pe site, iar întreaga sumă obținută din vânzări este redirecționată către asociațiile locale de asistență și protecție a victimelor.
Campania face parte dintr-un demers global amplu, numit „Lovestrong”. Platforma se adresează femeilor din întreaga lume și are drept scop creșterea gradului de conștientizare asupra semnelor timpurii ale abuzului. A fi „Lovestrong” înseamnă să ai încrederea și cunoștințele necesare pentru a recunoaște diferența între iubire și control, pentru a putea menține relații sănătoase, bazate pe respect reciproc și siguranță.
Cum s-au aliniat planetele (și asteroizii) pentru mai multe companii românești care au participat la prima misiune de apărare planetară…
Clienții BRD Groupe Société Générale pot plăti și primi bani, în maximum 10 secunde, prin serviciul RoPay, accesibil prin intermediul…
Jumătate dintre gospodăriile din România economisesc lunar, dar 57% dintre acestea păstrează banii cash, potrivit Barometrului Datoriilor 2024, realizat de…
Vineri, 22 noiembrie, de la ora 19:00, are loc deschiderea oficială a ,,Planetei Crăciun” - târgul cu tematică de sărbători…
Dacă sezonul rece ne ține mai mult în casă, parteneriatului dintre Lidl România și MRM România, parte din McCann Worldgroup…
Empatia, vulnerabilitatea și feedback-ul formează combinația perfectă pentru o cultură organizațională puternică. Dar, dacă vă amintiți de Powerpuff Girls, ele…