Stiri

Avon își continuă expansiunea și deschide un nou magazin

Reading Time: 2 minute

Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, își continuă expansiunea omnichannel și anunță deschiderea unui nou magazin, în sistem de franciză, în Shopping City Ploiești.

Acest pas reflectă angajamentul companiei de a rămâne conectată la preferințele consumatorilor din industria frumuseții, fie că aceștia aleg să cumpere din magazine fizice, online sau prin intermediul reprezentanților.

„Inaugurarea magazinului din Ploiești reprezintă un pas strategic în consolidarea modelului nostru omnichannel, prin care ne dorim să aducem produsele mai aproape de consumatori, indiferent de canalul de vânzare ales. Prioritatea noastră este să oferim o experiență fluidă și accesibilă, astfel încât fiecare interacțiune cu brandul Avon să fie simplă și personalizată. Această strategie ne permite să ne adaptăm rapid la preferințele dinamice ale consumatorilor, păstrând în același timp rețeaua de reprezentanți ca un pilon central al modelului nostru de afaceri și al strategiei de distribuție omnichannel”

Roxana Popescu, General Manager Avon Romania & Moldova.

Magazinul este situat la parterul centrului comercial Shopping City Ploiești și oferă o gamă diversificată de produse din portofoliul Avon, de la machiaj și parfumuri, până la produse de îngrijire a pielii și de îngrijire personală. Spațiul este unul modern și accesibil, cu o suprafață de 42mp, asigurând consumatorilor o experiență plăcută și completă, cu program de funcționare între orele 10:00 și 22:00.

„Avon este un brand cu o reputație solidă, iar valorile sale de inovare, calitate și sustenabilitate se aliniază perfect cu viziunea mea de afaceri. Decizia de a investi în acest proiect a fost determinată de încrederea în puterea brandului și de oportunitatea de a oferi consumatorilor o experiență unică în ceea ce privește produsele de înfrumusețare. Sunt convinsă că acest parteneriat va crea noi oportunități nu doar pentru clienți, ci și pentru alți antreprenori care vor să se alăture unei afaceri de succes”

Andreea Ghioca, partener de franciză Avon

Avon își consolidează angajamentul față de modelul de franciză, integrându-l în strategia omnichannel și oferind noi oportunități de afaceri antreprenorilor locali. Acest model permite accesul la un portofoliu vast de produse și resurse inovatoare, susținând în același timp dezvoltarea unei experiențe de cumpărare coerente, atât online, cât și în magazinele fizice.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Un boost de energie pentru o toamnă agitată la birou

Cum a reușit Boost4Life, un brand tânăr, lansat la începutul anului trecut, să se impună pe o piață extrem de…

46 de minute ago

Biz 25 de ani: Apetit nestăvilit pentru tech

Primul număr al Biz vorbea pe copertă despre revoluția internetului, care urma să schimbe lumea afacerilor. În cei 25 de…

2 ore ago

Damen va construi la Galați două feriboturi complet electrice pentru orașul Toronto

Damen a semnat un contract cu municipalitatea din Toronto, Canada pentru livrarea a două feriboturi. Navele complet electrice vor contribui…

2 ore ago

Asociația Zi de BINE și Atelierul Faptelor Bune au inaugurat un Centru Social de Psihoterapie

Asociația Zi de BINE, în parteneriat cu Atelierul Faptelor Bune, a inaugurat noul Centru Social de Psihoterapie din Cluj. Situat…

2 ore ago

Ce sumă au plătit asigurările de călătorie pentru turiștii care au avut probleme

În ultimii 5 ani, companiile de asigurări Membre ale UNSAR au plătit turiștilor despăgubiri de aproape 160 milioane lei în…

2 ore ago

Grupul CEC Bank raportează un profit net de aproape 280 mil. lei în primul semestru din 2024

Grupul CEC Bank raportează un profit net de 279,8 milioane de lei în prima jumătate a anului 2024. Banca a…

2 ore ago