Antreprenori

Avon deschide încă magazin în sistem de franciză, în București

Reading Time: 2 minute

Avon a inaugurat încă un magazin în sistem de franciză, în București, în centrul comercial Park Lake. Deschiderea reprezintă o diversificare a strategiei companiei pentru a răspunde mai eficient nevoilor consumatorilor, însă modelul de afaceri tradițional, bazat pe rețeaua de reprezentanți, va continua să rămână unul dintre pilonii principali de business.

„Suntem încântați să colaborăm cu antreprenorii din întreaga țară, pasionați de industria de beauty și care împărtășesc viziunea noastră asupra frumuseții, inovației și atenției dedicate consumatorilor. Le suntem alături la fiecare pas, oferindu-le un proiect gata de implementat, alături de suport complet pentru deschiderea și promovarea noului magazin. În același timp, ne concentrăm pe crearea unei experiențe de cumpărături accesibilă și flexibilă, adaptată nevoilor și preferințelor consumatorilor noștri, fie că este vorba de achiziții online, în locațiile fizice sau prin reprezentanți. Această abordare ne permite să ne concentrăm pe inovație și extinderea canalelor de vânzare, oferind clienților noștri soluții diversificate și o experiență de brand integrată.”

Roxana Popescu, General Manager Avon România și Moldova

Magazinul, amplasat la parterul centrului comercial Park Lake, ocupă o suprafață de 42 mp și oferă o gamă largă de produse din portofoliul Avon, de la produse de make-up și parfumuri, până la produse de skincare și îngrijire personală.

„Sunt extrem de încântată să mă alătur familiei Avon și să aduc valorile brandului mai aproape de consumatori. Acest parteneriat de franciză nu se traduce doar printr-un succes de business, ci și printr-o oportunitate de a oferi consumatorilor o experiență de shopping unică, personalizată, facilitând astfel interacțiunea directă cu produsele din portofoliul Avon, într-un spațiu dedicat frumuseții. Alegerea de a deveni partener de business al Avon a fost influențată de inovația și calitatea produselor, dar și de angajamentul față de sustenabilitate, care m-au convins că aceasta este o colaborare de încredere.”

Laura Drăgan, partener de franciză Avon

În primele trei zile de la deschidere, vizitatorii se vor bucura de oferte speciale, iar la achiziții de minimum 75 de lei, vor primi cadou un produs Avon.

Ca parteneri ai francizei, antreprenorii vor beneficia de suport complet și de un pachet detaliat de know-how, care le va oferi acces la un model de afaceri solid și bine structurat. Aceștia vor primi sprijin în alegerea locației, dezvoltarea unui branding eficient, promoții dedicate, participarea la sesiuni de training și asistență în lansarea, promovarea și gestionarea afacerii.

AVON este prezent de peste 25 de ani pe piața din România, timp în care și-a menținut o poziție de top în preferințele consumatorilor, reușind în același timp să pună bazele uneia dintre cele mai mari comunități de femei.

Team

Recent Posts

În ultimii 15 ani, veniturile companiilor din România au crescut de 6,5 ori, ajungând la peste 2.600 mld. lei

Veniturile totale ale firmelor din România au crescut de 6,5 ori în ultimii 15 ani, de la 400 miliarde de…

2 ore ago

Performanțe financiare solide și creștere a profitului pentru Life is Hard

LIFE IS HARD, prima companie românească de software listată la BVB, piața AeRo (simbol LIH), prezintă rezultatele financiare și operaționale…

3 ore ago

Inițiativă comună Schneider Electric și Saint-Gobain pentru automatizare în producția de sticlă

Schneider Electric și Saint-Gobain, lider în construcții ușoare și sustenabile, și-au unit forțele pentru a implementa primul sistem de automatizare…

3 ore ago

Construcții responsabile pentru viitor, în viziunea Skanska

Cum arată azi construcțiile responsabile și cum vor arăta ele în viitor, Biz a căutat să afle de la Tamara…

3 ore ago

Garanții bancare pentru sprijinirea companiilor românești

Garanti BBVA și Fondul European de Investiții (FEI) au semnat un acord strategic, prin care oferă garanții de minim 30…

4 ore ago

„Arta Ochilor” – O fuziune între tehnologie și artă, creată de MullenLowe România pentru Clareon PanOptix

Noua campanie Alcon pentru cristalinele Clareon PanOptix a transformat vederea în artă, în cadrul Congresului Național de Oftalmologie, printr-o activare…

4 ore ago