Stiri

AVON a coafat peste 400 de femei din satul Valea Părului

Reading Time: < 1 minut

Aproximativ 50% dintre femeile din România trăiesc la sat, conform Institutului Național de Statistică. Asa că, AVON a celebrat frumusețea femeilor din satul Valea Părului pentru a demonstra că aceasta nu are loc sau vârstă și merită să fie descoperită, chiar și în locuri neașteptate.

Valea Părului este satul din județul Buzău, comuna Beceni, care a devenit zona zero a frumuseții și în care, sâmbătă, toate femeile erau coafate.

Aici, AVON a luat în grijă frumusețea părului femeilor din sat, pe care le-a coafat de dimineața până seara, în cadrul primului salon pop-up de frumusețe dedicat exclusiv lor. În curtea Căminului Cultural, timp de 12 ore, peste 400 de femei de toate vârstele au fost răsfățate de o echipă completă de 25 de stiliști, care au oferit coafuri și sfaturi de îngrijire a părului.

Femeile au fost răsfățate cu coafuri, ședințe foto profesioniste, sute de produse cadou și ateliere educative, în salonul pop-up de beauty amenajat de AVON special pentru ele, în sat.

La eveniment a participat și ANTONIA, ambasadoarea produselor de îngrijire a părului Advance Techniques by AVON.

În plus, AVON a oferit o transformare completă pentru 10 femei din sat, pe care le-a numit ambasadoare, și care au fost răsfățate cu sesiuni de machiaj, vopsit, coafat, styling vestimentar și o ședință foto profesionistă. AVON va organiza o expoziție foto digitală dedicată, în care va celebra frumusețea femeilor din satul Valea Părului.

Lelia Petrescu

Recent Posts

Vodafone și Oxygen câștigă distincțiile Comunicatorul anului în gaming și Agenția anului la Gaming Video Awards 2024

Gaming Video Awards, competiția care premiază cel mai bun conținut video de gaming pe care streamerii și brandurile îl creează…

15 minute ago

București, gazda unei noi ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”

La French Tech București anunță organizarea celei de-a treia ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”, care va avea loc…

24 de minute ago

HOTT – un nou partener creativ de business pe segmentul influencer marketing

Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare.…

36 de minute ago

Grupul PPC pregătește investiții de 10,1 miliarde de euro pentru următorii 3 ani

Grupul PPC prezintă noile obiective, actualizate și majorate, din Planul Strategic pentru perioada 2025-2027, cu scopul de a deveni o…

5 ore ago

Maria Gheorghiu, fondatoare OvidiuRO: „România se transformă în țara pe care ne-o dorim cu toții”

Asociația OvidiuRO a lansat de curând, împreună cu Kaufland România, inițiativa națională „Prinde gustul lecturii”, o campanie dedicată cultivării obiceiului…

7 ore ago

Investiție de 400.000 de euro în tehnologie dentară: Dental Elite își extinde rețeaua cu a patra clinică

Dental Elite, lanț de clinici ce oferă tratamente dentare complete în București și Brașov, se extinde prin lansarea celei de-a…

7 ore ago