Avertizare către companii: cum să vă feriți de sindromul eroului!
Reading Time: 2 minuteAstăzi cele mai multe companii sunt preocupate și atrase de problemele sociale și de mediu, de la plasticul din oceane la diversitate, precum albinele în jurul unui vas de miere.
Oamenii sunt tot mai neîncrezători față de aceste eforturi care sunt văzute ca niște cascadorii ieftine de marketing pentru a-i face pe oameni să cumpere mai mult. Brandurile trebuie să fie atente la ceea ce se numește „capcana eroului”.
Mr. Goodvertising, Thomas Kolster, un vizionar internațional al promovării conceputului de marketing sustenabil, își chestionează propriile idei anterioare și avertizează brandurile cu privire la scop: „Încercați să zburați ca un superman, și vă veți prăbuși precum o borcan de mazăre”. Thomas numește această concepție „capcana eroului” despre care scrie în noua sa carte „The Hero Trap” (care apare la editura Routledge în 25 iunie 2020).
Lansarea cărții are loc, la nivel global, la 25 iunie 2020, iar evenimentul poate fi urmărit în direct pe pagina de Facebook.
Bazându-se pe studii de caz și interviuri complexe cu reprezentanți de seamă din companii, cum ar fi Marc Pritchard, CMO P&G, Kolster demonstrează modul în care oamenii sunt cu adevărat motivați să acționeze atunci când sunt responsabili de propria lor viață și fericire.
În cartea sa apar interviuri cu lideri precum; Marc Pritchard, Chief Brand Officer, Procter & Gamble // Daniel Lubetzky, Fondator și Președinte executiv, Kind Snacks // Marcello Leone, CEO, RYU // John Schoolcraft, Global Chief Creative Officer, Oatly // Joanna Yarrow, Head of Sustainable & Healthy Living, IKEA // David Hall, Senior Brand Director, LEGO și mulți alții.
Un studiu comandat care compară reclame foarte cunoscute arată că, printr-o abordare centrată pe oameni, cumpărătorii sunt cu 29,5% mai motivați să acționeze pe baza mesajului comparativ cu o abordare tradițională.
„Cine mă poate ajuta să mă transform?” este singura întrebare esențială pe care trebuie să o pui și pe baza căreia trebuie să acționezi pentru a un nou curs pentru brandul tău, pentru a schimba comportamente la scară largă și pentru a debloca o creștere sustenabilă în beneficiul tuturor.
Thomas promovează începutul erei post-scop, unde brandurile sunt văzute ca personaje negative dacă nu pun visele, aspirațiile și creativitatea oamenilor pe primul loc.
Ilustrația care apare pe coperta cărții a fost realizată de Edel Rodriguez.
DESPRE AUTOR
Thomas Kolster este un activist de marketing cu misiunea de a le face pe companii să pună în prim plan oamenii și planeta. Un profesionist al brandingului și al sustenabilității, cu o experiență de peste 18 ani, a fost consultant pentru companii start-up sau pentru organizații din topul Fortune 500. Speaker de top internațional, autor al cărții „Goodvertising” (Thames & Hudson, 2012) și editorialist pentru The Guardian, Adweek și multe alte publicații.
Crezul lui Thomas este simplu: schimbarea începe cu tine!
În 2018, Thomas a fost prezent la Zilele Biz, unde a avut o prezentare despre sustenabilitate și eroii acesteia.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz