Autovit.ro, cea mai mare platformă auto online din România, transformă Black Friday într-o experiență extinsă de shopping denumită „Black November”, oferind două săptămâni complete de reduceri substanțiale în perioada 8 – 22 noiembrie 2024.
Cu peste 650 de oferte auto marcate special pentru „Black November” – o creștere cu 150 de unități față de ediția precedentă – platforma prezintă cele mai atractive oportunități de achiziții auto din acest an.
Valoarea totală a autovehiculelor disponibile în această campanie se ridică la 26,4 milioane euro, înainte de aplicarea reducerilor, iar valoarea cumulată a discount-urilor depășește pragul de 1 milion de euro, marcând o nouă campanie generoasă de reduceri pe Autovit.ro.
În topul celor mai spectaculoase reduceri se află modelul Mercedes-Benz GLS-Maybach, cu cel mai mare discount valoric în această campanie – 33.201 euro, urmat îndeaproape de două modele Mercedes-Benz EQS cu reduceri de 28.322 euro, respectiv 15.000 euro. Lista continuă cu Mercedes-Benz E, care beneficiază de o reducere de 13.899 euro, și Mercedes-Benz A, cu un discount de 12.926 euro.
Pentru cumpărătorii cu bugete mai moderate, Autovit.ro pune la dispoziție o gamă variată de vehicule accesibile. Astfel, cel mai mic preț începe de la 3.299 euro pentru un Fiat Punto, în timp ce un Mercedes-Benz B sau o Mazda 5 pot fi achiziționate cu 3.499 euro. Pentru cei interesați de modelele Opel Astra, prețurile încep de la 4.299 euro pentru versiunea pe benzină și de la 5.299 euro pentru varianta diesel.
În contextul unei cereri crescute pentru mobilitatea verde, ofertele pentru vehiculele ecologice ocupă un loc important în campanie. Mercedes-Benz A se remarcă cu o reducere substanțială de 23%, ajungând la un preț final de 42.313 euro. Modelele Mercedes-Benz EQS beneficiază de reduceri de 19% și 10%, fiind disponibile la 119.000 euro, respectiv 130.000 euro, în timp ce modelul EQE are un discount de 12%, ajungând la 88.000 euro. Mercedes-Benz GLE completează topul ofertelor premium, cu o reducere procentuală de 10%, fiind disponibil la 100.157 euro.
Pentru această ediție de Black November, aproximativ 12% din oferta totală a dealerilor este reprezentată de mașini noi, cu un preț mediu în campanie de 56.300 euro. Pentru segmentul mașinilor rulate, prețul mediu se situează la 33.500 euro, oferind în acest fel opțiuni pentru toate categoriile de buget.
În premieră, ediția Black November 2024 beneficiază de parteneriatul exclusiv între Autovit.ro și MOL România, care pune la dispoziția clienților 60.000 de coduri de reducere, aducând astfel beneficii suplimentare pentru cumpărători.
Prin dimensiunea și diversitatea ofertelor, Black November 2024 pe Autovit.ro reprezintă cea mai amplă campanie de reduceri pentru piața auto din România, organizată până în prezent de platformă. De altfel, campania a avut o etapă preliminară de early access în perioada 5 – 7 noiembrie, iar începând cu data de 8 noiembrie toate ofertele sunt vizibile și accesibile utilizatorilor platformei.
Grupul TeraPlast a inaugurat în această săptămână noua fabrică de folii stretch Opal, situată în parcul industrial din Sărățel. Cu…
Datorită cererii peste așteptări în cadrul campaniei de Black Friday 2024 pe platforma eMag, TAROM anunță suplimentarea cu 1.500 de…
Xiaomi anunță astăzi promoțiile de Black Friday ce oferă pasionaților de tehnologie oportunitatea de a achiziționa produse remarcabile la prețuri…
CPE România, lider global în soluții de tehnologie pentru retail, aviație și logistică, anunță cu mândrie o etapă de transformare…
Cea de-a 14-a ediție a celui mai așteptat eveniment de shopping din an, Black Friday, a început la ora 7:15…
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…