Utilizatorii BT Pay vor putea face cumpărături prin autentificare biometrică sau folosind metoda de deblocare a telefonului.
Banca Transilvania înlocuieşte modalitatea de autentificare a plăţilor online ale clienţilor care folosesc aplicaţia BT Pay, aşa încât în loc de autentificarea prin cod primit prin SMS, valabilă până acum, utilizatorii vor putea face cumpărături prin autentificare biometrică (amprentă, recunoaştere facială) sau folosind metoda de deblocare a telefonului, anunță BT, într-un comunicat de presă.
Facilitatea este implementată gradual de bancă, iar activarea posibilităţii de a confirma plăţile online se face automat, la următoarea actualizare a aplicaţiei.
“Lansarea noului mod de confirmare a plăţilor online cu BT Pay este o continuare a dezvoltărilor pe care le-am făcut până acum în aplicaţie, care devine astfel o experienţă completă de plată. Aş aminti cea mai importantă dintre acestea, cu atât mai mult cu cât a fost lansată în aprilie, pentru susţinerea bankingului de la distanţă: cardul digital, datorită căruia clienţii BT Pay au acces la bani înainte de a intra în posesia cardului fizic, dar şi la detalii precum numărul cardului, data expirării şi CVV. Prin modalităţile noi de confirmare a plăţilor online, dar şi cu toate aceste informaţii la îndemână, pe telefon, tranzacţiile online sunt mai rapide pentru clienţi, fie că e vorba de cumpărături sau de plata utilităţilor, taxelor şi impozitelor”, Oana Ilaş, Director Executiv Retail Products Management & Development, Banca Transilvania.
Paşii necesari pentru o plată online:
Această modalitate de autentificare a plăţilor este în conformitate cu Directiva privind Serviciile de Plată PSD2, respectând cerinţele cu privire la autentificarea strictă a clienţilor.
3D Secure este un standard internaţional de securitate pentru plăţi online, pentru protecţia suplimentară a clienţilor cu card şi reducerea fraudelor din e-commerce.
O altă noutate cu care vine BT Pay pentru a putea fi accesat de un număr cât mai mare de clienţi, în special în contextul lansării confirmării plăţilor online prin aplicaţie, este că aplicaţia poate fi descărcată inclusiv pe telefoane cu sistem de operare Android care nu au încorporată tehnologie NFC. Utilizatorii vor avea la dispoziţie toate functionalităţile aplicaţiei, mai puţin plata contactless cu telefonul la POS-ul comercianţilor, care necesită funcţia NFC.
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…
Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…