Cramele Recaș, Fragedo și partenerii programului “Autentic Românesc” au dat startul celui de-al treilea sezon al programului în care Chef Marcian Vodnar arată cum să integrăm ingredientele locale, produse în mod sustenabil de partenerii programului, în rutina zilnică, imaginând rețete care abundă de creativitate și îmbină în mod fericit tendințele internaționale cu tradiția locală.
În cadrul unui eveniment într-un cadru select, Chef Marcian Vodnar, pentru a explica prin intermediul gusutului conceptul “Autentic Românesc”, a adus alături de brânzeturile Artesana trei feluri principale spectaculoase: paella cu pulpe de pui, creveți, legume și dulceață de smochine verzi, pulpe de pui alla Romana cu ardei în 3 culori și un gulaș cu pulpe de pui, legume de sezon, sos de roși cu ardei kapia și smântână. Desertul a oferit o altă combinație neașteptată: tașche cu ou, zabaione cu șofran, marmeladă, alune de pădure trase în ciocolată și quenelle cu cremă de brânză aromatizată cu lămâie și scorțișoară.
Brandurile cuprinse în al treilea sezon “Autentic Românesc” sunt Fragedo, Cramele Recaș, Mobexpert, Artesana, Safala Organic Farm Șinteu, Grandma’s Delights și Monte Banato.
Leadershipul înseamnă să crezi în oameni, să le permiți să greșească și să învețe ceva din asta. Managerii buni mențin…
Campari lansează "We are Cinema", o campanie care recunoaște poveștile fiecăruia dintre noi ca sursă de inspirație pentru unele dintre…
MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…
„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…
Piața cripto este în creștere: Bitcoin a atins un nou record, cu altcoins și memecoins în creștere. Victoria lui Trump…
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional…