Cramele Recaș, Fragedo și partenerii programului “Autentic Românesc” au dat startul celui de-al treilea sezon al programului în care Chef Marcian Vodnar arată cum să integrăm ingredientele locale, produse în mod sustenabil de partenerii programului, în rutina zilnică, imaginând rețete care abundă de creativitate și îmbină în mod fericit tendințele internaționale cu tradiția locală.
În cadrul unui eveniment într-un cadru select, Chef Marcian Vodnar, pentru a explica prin intermediul gusutului conceptul “Autentic Românesc”, a adus alături de brânzeturile Artesana trei feluri principale spectaculoase: paella cu pulpe de pui, creveți, legume și dulceață de smochine verzi, pulpe de pui alla Romana cu ardei în 3 culori și un gulaș cu pulpe de pui, legume de sezon, sos de roși cu ardei kapia și smântână. Desertul a oferit o altă combinație neașteptată: tașche cu ou, zabaione cu șofran, marmeladă, alune de pădure trase în ciocolată și quenelle cu cremă de brânză aromatizată cu lămâie și scorțișoară.
Brandurile cuprinse în al treilea sezon “Autentic Românesc” sunt Fragedo, Cramele Recaș, Mobexpert, Artesana, Safala Organic Farm Șinteu, Grandma’s Delights și Monte Banato.
Hanwha Aerospace România și-a luat angajamentul să sprijine modernizarea Fortelor Armate ale României și să contribuie la întărirea flancului estic…
Rezident, rețeaua de apartamente de închiriat în regim hotelier din București, Predeal, Constanța, Eforie Nord și camere duble la Corbu,…
Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…
World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…
Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…
Mercedes-Benz Vans CEE (Zona Europa Centrală și de Est) începe o călătorie ambițioasă de a redefini strategia vehiculelor electrice în…