AUR la SABRE pentru #RomâniaAreSângeDeRocker
Reading Time: < 1 minutCampania #RomâniaAreSângeDeRocker a fost recompensată cu AUR la categoria Influencer Marketing din cadrul SABRE AWARDS. Campania a obținut și două premii Silver în categoria Digital Strategie.
Campania ”România are sânge de rocker” a fost dezvoltată de Most Wanted Advertising (actuala Circles Colab) și Rogalski Damaschin Public Relations pentru Rock FM / Morning Glory cu Răzvan Exarhu, în parteneriat cu Donorium.
Premiul completează palmaresul campaniei, care include multe alte premii printre care la Internetics 2019 și la Romanian PR Award 2019.
Campania a fost lansată la jumătatea lunii mai anul trecut de Morning Glory, matinalul postului de radio Rock FM, împreună cu Centrul de Transfuzie Sanguină București și Donorium. În cadrul campaniei, timp de o lună, 5 dintre cele mai cunoscute formații rock din România, Vița de Vie, COMA, Byron, Trooper și Nightlosers, vor lansa coveruri rock ale unora dintre cele mai cunoscute melodii românești, transferând oricărui român din mândria de rocker, pentru a încuraja donarea de sânge.
România se plasează pe ultimele locuri la numărul de donatori de sânge în Europa: doar 1,7% dintre români donează sânge, de aproape 10 ori mai puțin decât danezii, de 9 ori mai puțin decât britanicii și de 7 ori mai puțin decât olandezii.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz