Audientele Antenelor, in crestere
Reading Time: < 1 minutPosturile Antena Group au anuntat cresteri de audienta in randul publicului cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani. Astfel, Antena 1 a inregistrat cresteri pe majoritatea intervalelor orare, cele mai urmarite emisiuni ale saptamanii 9 – 15 mai fiind IUmor, Chefi la cutite si Te cunosc de undeva.
Chefi la cutite a avut cea mai mare crestere de audienta, + 24% cota de piata, comparativ cu saptamana anterioara, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media.
Antena 3 a crescut de asemenea pe majoritatea intervalelor orare, intre care un plus de 12% in Prime-Time si 11% in Whole Day, comparativ cu saptamana anterioara.
Top trei cele mai urmarite emisiuni Antena 3 ale saptamanii, dupa cota de piata sunt: “Adevaruri ascunse”, “La ordinea zilei” si “Sinteza zilei”. Emisiunea cu cea mai mare crestere de audienta a saptamanii 9 – 15 mai este “Dincolo de stiri”, cu Cristina Topescu realizator si prezentator.
Happy Channel, cel mai recent lansat post al Intact Media Group, are urmatoarele cresteri de audienta: 82% in Whole Day, 150% in Morning si 178% in Day Time. Cea mai urmarita productie transmisa de Happy Channel este “Prizoniera dragostei”, care are o cota de piata de 5,9%.
Star Chef este cea mai urmarita emisiune a Antenei Stars, care a inregistrat o cota de piata de 3,2%, urmata de “Alege dragostea” si “Refresh by Oana Turcu”. Zu TV inregistreaza aprecieri de 125% in Whole Day, iar cel mai urmarit show al postului este “Most Wanted”.
Perioada analizata a fost 9 – 15 mai 2016; Antena 1 si Antena 3: target 18 – 49 Urban; Happy Channel: target 18 – 49 Femei Urban; Zu TV: target 18 – 34 Urban.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz