Auchan organizează cel mai mare târg de cafea și ceai
Reading Time: 2 minutePână pe 9 februarie 2021, hipermarketurile Auchan găzduiesc cea de-a noua ediție a Târgului de Cafea și Ceai. Evenimentul propune clienților peste 350 de articole din gamele de cafea și ceai, precum și alte peste 200 de produse din game complementare, precum dulciuri, lactate și accesorii de preparare și servire.
„Târgul de Cafea și Ceai este unul dintre evenimentele emblematice pentru Auchan și a cărui ofertă crește de la an la an, selecția fiind făcută în ton cu preferințele consumatorilor și tendințele pieței. Astfel, pe lângă produsele și mărcile consacrate, ediția curentă aduce și o serie de noutăți precum extinderea sortimentului internațional cu cafea vietnameză, introducerea brandurilor Costa Coffee și Starbucks, dar și dezvoltarea gamelor de produse bio”, a spus Tiberiu Dănețiu, Director Marketing.
Potrivit companiei, una dintre principalele tendințe de consum pe plan local o reprezintă creșterea segmentelor de cafea boabe și capsule de cafea. Studiile de piață arată creșteri de peste 20%[1] pe fiecare dintre cele două categorii. Deși cafeaua măcinată rămâne în continuare pe primul loc în preferințele consumatorilor, categoria este în scădere, românii dorindu-și tot mai mult să consume o cafea de calitate superioară. În ceea ce privește sortimentul de cafea preferat, consumatorii români preferă cu precădere blend-urile, respectiv mix-ul între Arabica și Robusta, ce oferă un gust echilibrat și familiar clienților.
O ofertă bio semnificativă
Peste 250 de articole de cafea și peste 100 de ceai sunt disponibile în acest an la Târgul care se desfășoară pe aleea centrală din hipermarketurile Auchan. Alături de acestea, oferta mai include și o gamă variată de dulciuri asociate consumului de ceai și cafea, articole de menaj, lactate și echipamente și accesorii pentru preparare și servire.
Din oferta totală, aproximativ 50 dintre produse sunt bio și ecologice, inclusiv produse marcă proprie Auchan, prin care compania își continuă demersurile de încurajare a unei alimentații sănătoase. De altfel, potrivit companiei, segmentul de produse Eco cunoaște o evoluție treptată, devenind o alegere firească pentru consumatorii responsabili, care, pe lângă o aromă îmbogățită, își doresc să contribuie și la protejarea mediului înconjurător.
„Cafeaua bio se diferențiază prin respectarea standardelor din domeniu si prin atenția deosebită care se acordă procesului de cultivare a cafelei. În plus, cafeaua bio din gama Auchan este cultivată de către producători certificați UTZ, care dovedesc angajamentul pentru o activitate economică sustenabilă, reponsabilitate socială și bune practici agricole”, a completat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing.
Produsele din cadrul Târgului pot fi achiziționate și online, atât din magazinul auchan.ro, cât și prin aplicația Auchan. Pentru a intra în posesia comenzilor, clienții pot opta pentru livrare la domiciliu sau pentru ridicarea comenzii din Auchan, prin serviciile gratuite Click&Collect ori Auchan Drive.
Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 34 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 25 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. Pe www.auchan.ro, Auchan prezintă clienților peste 25.000 de produse. Toate magazinele, depozitele și birourile gestionate de Auchan dețin certificarea Safe Guard care confirmă respectarea și implementarea corectă a celor mai bune practici de siguranță împotriva răspândirii COVID-19.
[1] Sursa: Nielsen RMS, Ianuarie-Noiembrie 2020 versus aceeași perioadă a anului trecut. Total segmente menționate, HoReCa exclusă, valoare, Total România.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz