Stiri

Atlassib încheie un parteneriat cu Flixbus. Acces la mii de noi conexiuni cu autocarul

Reading Time: 3 minute

Atlassib, unul dintre cei mai mari operatori de transport de persoane din România, va colabora pentru operarea rutelor internaționale cu FlixBus, compania travel-tech cu cea mai extinsă rețea de autocare interurbane din Europa. Prin acest parteneriat pasagerii români vor avea acces la călătorii spre peste 50 de noi destinații din Italia, Germania și Franța.


Primele curse operate de Atlassib în colaborare cu FlixBus vor începe pe data de 2 decembrie.
Noile rute puse la dispoziție prin colaborarea Atlassib – FlixBus oferă posibilități de călătorie pentru pasagerii din peste 100 de orașe din România și peste 4700 de noi conexiuni. Printre destinațiile disponibile se numără orașe precum Paris, Lyon, Bologna, Roma, Florența, Torino, Bielefeld, sau Frankfurt.
Compania Atlassib, cu sediul în Sibiu, este una dintre cele mai importante companii de transport local recunoscută pentru serviciile sale de transport internațional către Europa.


„Considerăm că a sosit momentul să ne concentrăm activitatea asupra sectoarelor prioritare ale Grupului, iar parteneriatul cu FlixBus ne va susține pentru a garanta un serviciu de calitate pentru liniile noastre internaționale. Cu ajutorul digitalizării și a conectării la o rețea extinsă de destinații, ne dorim să oferim pasagerilor români posibilitatea de călători mai ușor în Europa și să atragem mai mulți turiști străini spre Sibiu ”, a declarat Florin Mușan, director general Atlassib.


Autocarele verzi FlixBus oferă o rețea de transport extinsă care conecteză România cu destinațiile europene în care sunt cele mai mari comunități de români în țări precum Italia, Spania, Germania sau Franța.


„Prin parteneriatul cu Atlassib, unul dintre liderii locali în transportul internațional, facem un pas important pentru viitorul mobilității în România. Forța noastră constă în partenerii noștri, cu care am stabilit întotdeauna o relație prin care putem să implementăm împreună standarde înalte de siguranță și de calitate pentru pasagerii noștri. Extinderea rețelei spre și mai multe destinații din Europa confirmă cererea ridicată de servicii de mobilitate colectivă din regiune”, a declarat Andrea Incondi, Senior Managing Director FlixBus Italia, România și Bulgaria.


Biletele pot fi achiziționate de pe site-ul FlixBus și prin intermediul aplicației, dar și din agențiile de turism partenere și agențiile Atlassib. FlixBus colaborează cu agenții partenere care vândbilete în peste 1.500 de puncte de vânzare în România. Prin acest parteneriat rețeaua de vanzări se extinde adăugând peste 100 de puncte de vânzare Atlassib.


În prima jumătate a anului 2023 autocarele FlixBus au transportat peste 24 de milioane de pasageri în Europa. Recent, compania a anunțat intrarea pe piața din Finlanda, conectând astfel toate țările continentale din Uniunea Europeană.


Cooperarea cu partenerii locali de transport și conectarea orașelor mici – o formulă de succes la nivel global


Modelul de afaceri FlixBus se bazează pe o colaborare unică la nivel internațional cu companiile locale de transport. Atlassib se va ocupa de operarea rutelor, în timp ce FlixBus va fi responsabil de optimizarea rețelei, dezvoltarea tehnologică, planificarea rețelei, controlul operațiunilor, marketing și vânzări, dar și de managementul calității. Din 2013, FlixBus a încheiat parteneriate cu peste 1000 de parteneri de transport din întreaga lume.


Combinarea călătoriilor prietenoase cu mediul și accesibile cu un produs de înaltă calitate și standarde stricte de siguranță a fost rețeta de succes a FlixBus atât pe piețele din Europa, America Latină și în Statele Unite ale Americii.


Pasagerii români vor putea beneficia de curse directe, cu plecare din peste 100 de localități din România, acoperind atât orașe mari, precum Sibiu, Brașov sau București, cât și localități mai mici, unde nevoia de mobilitate și conectare este esențială, cum ar fi Bicaz, Cristu Secuiesc, Iernut sau Filiași.


„Timp de trei decenii, Atlassib a fost și continuă să fie o poartă deschisă spre Europa pentru români, iar prin parteneriatul cu FlixBus vom conecta peste 100 de orașe din România la cea mai extinsă rețea de autocare din Europa. Astfel, pasagerii vor avea acces la și mai multe destinații prin posibilitatea de interconexiune pe care o oferă FlixBus. De asemenea, prin această colaborare Sibiul va fi și mai conectat la întreaga rețea europeană și sperăm să atragem turiști străini și tineri care să descopere această zonă”, a declarat Florin Mușan, director general Atlassib.


La nivel global, peste 40% din rețeaua FlixBus este alcătuită din orașe mici și mijlocii cu mai puțin de 20.000 de locuitori.


În contextul în care, 36,7% dintre orașele din România au au mai puțin de 10.000 de locuitori și 35,1% au între 10.000 și 25.000 de locuitori, conform datelor furnizate de Institutul Național de Statistică, asigurarea mobilității și conectarea orașelor mici și mijlocii la rețeaua europeană sunt prioritare pentru ambele companii.


„Această colaborare înseamnă și o creștere semnificativă a conexiunilor din rețeaua noastră spre Italia, o țară în care avem o comunitate importantă de români. De asemenea, suntem bucuroși să începem această colaborare chiar din luna decembrie, astfel încât să putem oferi românilor din străinătate mai multe opțiuni pentru a se putea întoarce acasă și a petrece Sărbătorile alături de cei dragi. Unul dintre obiectivele noastre este să oferim alternative de călătorie mai ales în regiuni în care oamenii nu au acces la servicii de mobilitate”, a precizat Adrian Rășoiu, reprezentant FlixBus România.


Flix operează în 42 de țări, deservind în total peste 5.500 de destinații și peste 400 de mii de conexiuni zilnic. La nivel global, din ianuarie până la sfârșitul lunii iunie 2023, peste 36 de milioane de pasageri din întreaga lume au călătorit cu FlixBus, FlixTrain, Greyhound și Kamil Koç, o creștere de 53% față de 2022.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Mitsuharu Tsumura: Măiestrie japoneză, savoare peruviană 

Cum a reușit Mitsuharu Tsumura să facă din Maido unul dintre cele mai bune cinci restaurante din lume cu propriul…

2 ore ago

Emisiile asociate AI ar putea crește de peste 10 ori până în 2030

Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…

8 ore ago

Guvernul a semnat acordul pentru achiziția a 32 de aeronave Lockheed Martin F-35

Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…

10 ore ago

Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară

Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…

11 ore ago

Un an de cashback cu Salt Bank: Cum îți pot aduce prietenii până la 2.400 de lei

O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…

11 ore ago

În ce condiții se pot prelungi contractele de servicii de telefonie, internet sau televiziune

După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…

12 ore ago