BizRemote by certSIGN Interviuri Stiri

Atenție mai mare pentru asigurare

28 iul. 2021 3 min

Atenție mai mare pentru asigurare

Reading Time: 3 minute

De la începutul acestei luni, Carmina Dragomir, CEO al Metropolitan Life România, coordonează activitatea companiei și în Cehia, Slovacia, Ungaria, Bulgaria și Ucraina.

Carmina ne-a vorbit despre noul rol din echipa de management a regiunii EMEA, dar și despre evoluția cererii de asigurări de sănătate și viață care au crescut în timpul pandemiei de SARS-CoV-2.     

Anul pandemiei i-a făcut pe cei mai mulți dintre români să acorde o atenție mai mare propriei sănătăți. Cum s-a resimțit acest trend în evoluția cererii de asigurări de viață?

Serviciile de calitate și produsele adap­tate nevoilor românilor fac parte din pri­o­ritățile noastre strategice, iar în ultimul an și jumătate am observat o creștere a conștientizării nevoii de protecție financiară și o înțelegere ridicată a românilor asupra importanței asigurărilor de viață.

Ca parte a strategiei noastre de actualizare constantă a portofoliului de produse în linie cu nevoile românilor, anul trecut am adăugat be­neficii suplimentare produselor noastre de protecție. De exemplu, în cazul acoperirilor de spitalizare, clientul poate opta pentru plată progresivă în funcție de numărul de zile petrecute în spital și, totodată, poate adăuga o combinație de clauze de spitalizare și chirurgie.

Mai ales în această perioadă, asigurările de viață și de sănătate sunt printre produsele considerate necesare, iar pentru cele care nu au excluderi pentru pandemie, cum sunt și produsele Metropolitan Life, observăm un interes crescut în rândul românilor.

Cum s-a schimbat piața de asigurări de viață și care a fost impactul pandemiei asupra businessului Metropolitan Life?

Metro­politan Life a continuat să acți­o­­neze pentru a duce mai departe con­struc­ția unui business sănătos, capabil să se adapteze rapid, să aducă constant rezultate și să asigure întreaga gamă de servicii, în linie cu nevoile specifice ale clienților. Suntem mereu pregătiți să oferim informațiile și soluțiile de care aceștia au nevoie, în fiecare moment și etapă din viața lor, indiferent de canalul de distribuție la care facem referire. În acest moment comunicarea cu aceștia are loc atât prin intermediul canalelor digitale, cât și prin agențiile noastre, în funcție de preferințele fiecă­ruia.

Totodată, prin intermediul aplicațiilor e-Customer și e-Claims, le oferim clienților noștri acces rapid la informații cu privire la polițele lor de asigurare și simplificăm procesul pentru despăgubiri, clienții având posibilitatea transmiterii solicitărilor prin intermediul telefonului mobil sau al oricărui alt dispozitiv cu o conexiune la internet.

Cum ați regândit strategia companiei pentru 2021?

Ne angajăm să creăm produse, servicii și experiențe care sunt mai simple, mai inteligente, pentru a satisface nevoile actuale și viitoare ale clienților noștri. Privim continuu atât în interior, cât și în exterior pentru a găsi soluții digitale și pentru a ne asigura că oferim acestora servicii și produse oricând și oriunde au nevoie de noi. Avem un mix de distribuție unic în piață, bazat pe canale multiple, care ne oferă în fiecare zi oportunitatea de a le arăta clienților noștri că le suntem alături și că vom continua să le oferim protecția financiară de care au nevoie.

Anul acesta ne propunem să consolidăm parteneriatele și canalele de vânzare existente, dar și să dezvoltăm businessul și segmentele de clienți cărora ne adresăm, prin extinderea parteneriatelor cu bănci, IFN-uri sau brokeri, către noi canale de vânzare. De asemenea, vom continua proiec­tele destinate comunității, proiectele de educație financiară, incluziune socială și sustentabilitate și vom răspunde nevoilor de protecție financiară ale clienților, așa cum o facem de peste 22 de ani, de când suntem prezenți pe piața din România.

Ce tendințe vedeți din piața asigu­rărilor de viață din România?

Suntem atenți atât la evoluția și trendurile de pe piața locală, cât și la tendințele din Europa și din lume, și construim constant către un viitor în care echipa noastră este pregătită să ofere, în orice moment, protecție financiară în fața neprevăzutului.

Ca o confirmare a acestui angajament, pe lângă rolul actual de GM, care va avea cel puțin aceeași prioritate pentru mine, începând cu 1 iulie voi prelua coordonarea Cehiei, Slovaciei, Ungariei, Bulgariei și Ucrainei, fiind astfel parte din echipa de leadership a regiunii EMEA. Această schimbare mă bucură și mă onorează, în același timp, și reprezintă o provocare personală și profesională pe care o privesc cu încredere și o dorință puternică de a consolida poziția noastră regională.  

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: