Marketing MarComm Stiri

Atelier, noua gamă de specialități Hochland

22 mart. 2019 2 min

Atelier, noua gamă de specialități Hochland

Reading Time: 2 minute

Hochland relansează gama de brânzeturi maturate în Salina Praid, lansată pe piața românească în urmă cu doi ani. Gama de brânză Praid are de acum înainte o nouă identitate vizuală și un nou nume – Atelier, totul sub umbrela conceptului creativ ”Gustul Zilelor Bune”.

atelier Praid

Odată cu anunțarea noii identități, celor două sortimente aflate deja pe piață – Atelier Brânză Praid Natur și Atelier Brânză Praid  cu Vin – li se alătură un nou sortiment: Atelier Brânză Praid Cremoasă. Toate cele trei sortimente de brânzeturi sunt create după rețete originale și 100% românești, în Fabrica Hochland de la Sovata și maturate artizanal în Salina Praid. Diferența dintre cele trei rețete este dată de mixul de culturi folosite și de perioada de maturare. În funcție de toate acestea, brânzeturile capătă gusturi unice și texturi diferite de la o rețetă la alta.

Campania de rebranding a fost lansată printr-un masterclass de brânzeturi și vinuri, susținut de somelierul Julia Scavo. Aceasta a dezvăluit secretele pairing-ului dintre vinuri și cele trei sortimente ale gamei Atelier Brânză Praid.

Campania de comunicare va continua în mediul online, pe canalele de comunicare deținute de Hochland România, dar și în magazine.

Hochland este unul dintre cei mai puternici producători de brânzeturi din lume, având 11 unități de producție în Germania, Franța, Spania, Polonia, România, Rusia, Statele Unite ale Americii, un număr de peste 4.000 de angajați și o producție de brânzeturi de aproximativ 300.000 tone anual. În România, Hochland este liderul pieței de brânzeturi, având un portofoliu care include o gamă largă de sortimente, de la brânză topită la cașcaval și mozzarella, creme de brânză, telemea, specialități precum Brânză Praid sau Delicii Calde. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: