Brand Focus

Astypalea, prima insulă din lume care adoptă o cultură fără fum

Reading Time: 2 minute

În mijlocul mării Egee, la o oră distanță de insulele Kos și Amorgos, se află o destinație de vacanță în care vei avea parte de o experiență grecească autentică, neasemuită cu zonele turistice deja faimoase din Grecia. Este vorba despre Astypalea, prima insulă din lume certificată Smoke-Free Culture. Insula Astypalea este un exemplu de succes care reușește să construiască o cultură în care atât locuitorii, cât și turiștii se pot bucura de un stil de viață lipsit de fum.

Pentru a celebra și pentru a susține inițiativa Astypaleei recunoscută oficial de către TUV Austria, Philip Morris, care împărtășește aceeași viziune a unui viitor fără fum, a lansat conceptul  „Destinații Smoke-Free”, care promovează reducerea fumatului și renunțarea la țigările convenționale. În schimb, spațiile publice ale insulei permit utilizarea produselor de încălzire a tutunului care nu emană fum, precum dispozitivul IQOS.

Certificarea TUV Austria presupune recunoașterea angajamentului insulei Astypalea de a reduce fumatul țigărilor prin implementarea și îmbunătățirea permanentă a unui set de măsuri. Aceste măsuri au scopul de a încuraja renunțarea la fumat sau înlocuirea acestuia prin utilizarea unor alternative mai bune – produse și dispozitive care nu emană fum. Astfel, pe tot teritoriul insulei sunt amplasate informații și atenționări, în special în zonele cheie, de la aeroport până la atracțiile principale din Astypalea: morile de vânt din Chora, plajele Livadi și Steno sau cafenelele, barurile și restaurantele insulei.

În plus, pentru a susține adoptarea unei culturi fără fum, dar și pentru a informa în privința alternativelor mai bune la fumatul tradițional, în multe dintre aceste spații au fost amenajate zone IQOS friendly, unde țigările nu pot fi utilizate.

Astypalea este, așadar, locul unde tradiționalul întâlnește schimbarea. Destinația în care turiștii aflați în vacanță pot uita de grijile și problemele cotidiene, bucurându-se de plaje aurii, apă cristalină și o varietate de activități pe care orice vizitator trebuie să le încerce, precum cățăratul pe munte, plimbările lungi de la un capăt al insulei la altul sau degustarea preparatelor tradiționale, realizate cu mare atenție din ingredientele naturale locale.

Centrul de informații Smoke-Free din Astypalea
Semnul Smoke-Free la Steno Bay
Plaja de la Steno Bay
Plaja smoke-free de la Steno Bay
Plaja smoke-free de la Livadi
Castelul venețian văzut de pe plaja Livadi
Vedere asupra castelului venețian de pe Chora
Restaurantul Akti, Astypalea
Clădirile istorice ale unor mori din Chora, în centrul Astypalea
Nikos Komineas, primarul din Astypalea (c), Kostas Moulakakis, Marketing Director South East EU Region, Papastratos (PMI affiliate) (s) și Michalis Vergoulis, Proprietarul hotelului Astypalea Pallas hotel (d) în timpul unei conferințe despre destinații smoke-free more
Kostas Moulakakis, Marketing Director South East EU Region, Papastratos (PMI affiliate) (r) și Vinicius Vizu, Head of Consumer Engagement & Lifestyle, PMI (l)
Vedere de sus asupra Astypalea

Team

Recent Posts

Proiectul românesc VR ce redă încrederea în umanitate, selectat la Geneva Digital Market 2024

Printre cele 15 proiecte inovatoare din întreaga lume selectate în acest an la Geneva Digital Market, în cadrul XR Coproduction…

13 minute ago

DIGI s-a lansat și în Portugalia cu prețuri foarte mici. Se pregătește lansarea din Belgia

Din 4 noiembrie, DIGI inaugurează operațiunile comerciale în Portugalia cu o gamă extinsă de servicii dedicate utilizatorilor persoane fizice: internet…

21 de minute ago

KUBIS anunță consolidarea echipei prin numirea lui Andrei Nica, Executive Creative Director, și a Biancăi Naumovici, Client Service Director

Agenția independentă de publicitate KUBIS și-a întărit departamentele de creație, respectiv client service, prin numirea lui Andrei Nica în funcția…

53 de minute ago

Irina Ricciardi, consultant de imagine: „Au început să rezoneze cu mesajul meu antreprenorii care conștientizează importanța imaginii lor personale pentru business-ul lor”

La scurt timp după ce a absolvit cursurile Institutului European de Design din Milano și ale unei academii de profil,…

2 ore ago

Efectul Black Friday: „Anul trecut, stocul pregătit pentru produsul-vedetă s-a epuizat în 5 minute”

După câteva luni de pregătiri, care debutează în luna august, Karla Balint, fondatoarea KA&MA Trading, și echipa ei erau pregătiți…

4 ore ago

Filmele de festival în cinematografe în cadrul Mastercard Festival Selection

Între 14 și 17 noiembrie, Mastercard întinde covorul roșu la cinema Victoria din Cluj-Napoca pentru a oferi cinefililor oportunitatea de…

16 ore ago