MarComm

Astăzi începe cea de-a 28-a ediție a BRANDfluence Camp, tabăra industriei de marcomm

Reading Time: 2 minute

BRANDfluence Camp, tabăra de vară a industriei marcomm, un eveniment organizat de revista Biz la Complexul Măgura, între 17 și 20 iunie, ajunge la cea de-a 28-a ediție

Peste 120 de specialiști și jucători din industria marcomm se reunesc săptămâna aceasta la Complexul Măgura din Buzău pentru cea de-a 28-a ediție a BRANDfluence Camp, un eveniment pe care Biz îl organizează de 14 ani. Aici, participanții vor explora noile tendințe în marketing și social media și vor putea învăța despre cele mai noi transformări din marketing și comunicare.

Sesiuni interactive și inspiraționale cu speakeri de top, studii de caz și workshop-uri practice, o mulțime de activări din partea brandurilor, patru zile de networking de calitate și petreceri tematice. Acestea sunt doar câteva dintre motivele pentru care tabăra organizată de Biz, pentru prima oară în 2010, a devenit cel mai iubit eveniment al industriei marcomm din România. Directori de marketing, creativi din advertising, oameni de PR și comunicare, directori de social media și influenceri își dau întâlnire, de două ori pe an, la Complexul Măgura din Buzău pentru patru zile de învățare și networking de calitate.

Printre participanții de anul acesta, care vor susține prezentări la BRANDfluence Camp, se numără Ana Maria Calița (entertainer și influencer), Gianina Corondan (actriță și persoană publică), Marian „Mariciu” Ionescu (content creator), Ana Morodan (content creator), Radu Savopol (fondator 5 to go), Claudia Bodnar, Social Media Manager la KFC România, Adrian Păsărică, Marketing Director, Orkla Foods, Cristian China Birta, Managing Partner, Kooperativa sau Cristian Manafu (manafu.ro).

Tabăra de social media, pe care revista Biz o organiza din anul 2010, a devenit tabăra industriei de marcomm și și-a schimbat numele din 2023, în BRANDfluence Camp.

Partenerii celei de-a 14-a ediții a Biz Camp sunt

5 to go, Sameday, Premier Energy, KFC România, Aqua Carpatica, Tomi, Maresi, Domeniile Sâmburești, Siviero Maria, Stella Artois, Fresh, Shan Shi, Insulae Spirits, La Hechicera, Arta de a NU Vinde.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Investiție de 6 milioane de euro din partea Atu Tech pentru extinderea portofoliului de produse

Atu Tech, magazin online de produse de securitate și distribuitor român de echipamente de securitate, investește 6 milioane de euro…

17 minute ago

Pipera 180 devine ansamblul rezidențial de lux El Unico Residences – Pipera180

El Unico Group anunță rebranding-ul ansamblului Pipera 180 sub noul nume, El Unico Residences | Pipera 180. Brandul își extinde…

4 ore ago

Banca Transilvania emite și în acest an cardul Visa UNTOLD cu un nou design

Cardul virtual BT Visa UNTOLD, destinat fanilor UNTOLD care folosesc aplicația BT Pay, vine cu un nou design animat, inspirat…

4 ore ago

Laboratorul central Regina Maria, primul laborator de analize medicale din România care primește acreditare internațională JCI

Laboratorul Central REGINA MARIA a devenit primul laborator din România care primește acreditarea internațională JCI - Joint Commission International, aceasta…

5 ore ago

Ionuț Bălan: Keynes, Omul

“Toți suntem keynesieni acum” a devenit evident după ce intervenționismul de stat în economie a atins niveluri greu de imaginat…

5 ore ago

Raportul de sustenabilitate al ROCA Industry pe anul 2023. Plan de decarbonizare pentru fiecare domeniu

ROCA Industry, holdingul românesc de companii de materiale de construcții, pilon strategic deținut de ROCA Investments, listat pe piața principală…

5 ore ago