Stiri

Asociația „Capace cu Suflet” lansează campania „Adoptă o Inimă Temerară”

Reading Time: 2 minute

Asociația „Capace cu Suflet” lansează campania „Adoptă o Inimă Temerară”, care se va desfășura în perioada noiembrie 2024 – aprilie 2025, având ca scop amplasarea unor inimi din metal personalizate pentru a continua mesajul nostru ecologic și social. Campania își propune să sprijine colectarea capacelor din plastic de tip HDPE2 și PP5 și să întărească mesajul: „Da, colectarea capacelor continuă, iar sticlele se pot preda în sistem #SGR fără capac.”

Impactul Campaniei și Rezultatele Obținute Până Acum

În 2023, Asociația „Capace cu Suflet” a reușit să colecteze 34.769 kg de capace, iar în 2024, până în luna septembrie, am strâns deja 18.677  kg de capace. Campania SGR (Sistem Garanție-Returnare) a contribuit la reducerea cantității de capace disponibile pentru colectare.

Colectarea Continuă

Prin campania „Adoptă o Inimă Temerară pentru Comunitate”, asociația dorește să explice că sistemul SGR și colectarea capacelor pot coexista și pot aduce beneficii semnificative. Cetățenii sunt încurajați să doneze ambalajele în sistemul SGR pentru a obține garanția returnată și, în același timp, să doneze capacele către Asociația „Capace cu Suflet”. Aceste capace din plastic sunt valorificate prin reciclare, transformându-se în materie primă pentru diverse obiecte (ex. mobilier urban, echipamente pentru locuri de joacă, obiecte casnice, produse auto, obiecte de uz zilnic, etc.). Fondurile obținute sunt direcționate către cauze sociale și comunitare, sprijinind proiectele Asociației „Capace cu Suflet”, care activează din 2013 în mod informal și, din 2020, cu identitate juridică. Misiunea Asociației a pornit de la un caz umanitar – cazul Alexandrei, o fetiță cu probleme de sănătate.

Cum Pot Companiile să Se Implice?

Companiile care doresc să se alăture campaniei pot sponsoriza fabricarea unei inimi din metal, cu un cost aproximativ de 3000 de lei. Fiecare inimă sponsorizată poate fi personalizată cu logo-ul companiei și un mesaj unic, transformând structura într-un ambasador al brandului și al angajamentului față de comunitate.„Prin implicarea companiilor, reușim să aducem la viață aceste inimi, care nu doar că simbolizează grija față de mediu, dar devin și puncte vizibile de colectare și implicare comunitară. Fiecare inimă amplasată este o oportunitate de a continua eforturile noastre ecologice și de a transforma capacele colectate în resurse pentru diverse proiecte sociale”, a declarat Anca Tătaru, președinta Asociației „Capace cu Suflet”.

Fondată informal în 2013 pentru a sprijini un caz umanitar, Asociația „Capace cu Suflet” este activ implicată în colectarea și reciclarea capacelor din plastic de tip HDPE2 și PP5. Asociația derulează programe educaționale în școli sub numele „Cum Transformăm Capacele de Plastic în Zâmbete” și organizează workshopuri pe teme de sustenabilitate destinate companiilor, angajaților și familiilor acestora, promovând colectarea și reciclarea capacelor. Capacele colectate sunt vândute către reciclatori, generând resurse financiare utilizate pentru a susține cazuri sociale și inițiative comunitare. Implicarea activă a comunității și a companiilor este vitală pentru continuarea acestei misiuni de sprijin ecologic și social.

Oana Grecea

Recent Posts

Beko România – Cel mai apreciat angajator din sectorul industrial

Beko România, lider al pieței locale de electrocasnice și unul dintre cei mai mari angajatori privați din România, s-a clasat…

18 minute ago

Contractul pentru reactoarele 3 și 4 de la Cernavodă a fost semnat la COP 29

Ministerul Energiei a votat joi, în cadrul Adunării Generale a Acționarilor Nuclearelectrica SA, pentru semnarea contractului cel mai important pentru…

28 de minute ago

Delgaz Grid implementează pentru clienți raportări de consum pentru contoarele inteligente

Compania Delgaz Grid a dezvoltat o nouă aplicație care îi ajută pe utilizatorii sistemului de distribuție (clienți și furnizori) să-și…

36 de minute ago

Dacia Duster este în premieră finalistă în competiția Car of the Year 2025

Potrivit juriului, "progresul tehnologic și raportul calitate-preț sunt factori deosebit de importanți" pentru obținerea titlului de Car of the Year,…

46 de minute ago

Alunele românești vor ajunge în ciocolatele din întreaga lume

Dorin Bob, unul dintre cei mai importanți antreprenori din Transilvania, cu activități importante în domeniul agro-alimentar și imobiliar, se apropie…

51 de minute ago

Noul Mitsubishi Outlander PHEV, disponibil în premieră națională în București

Mitsubishi Motors România anunță disponibilitatea în premieră a noului Mitsubishi Outlander PHEV în trei showroom-uri din București în perioada limitată…

60 de minute ago