Stiri

Asociația Bucharest Tourism Board se va ocupa de promovarea turistică a Bucureștiului

Reading Time: 2 minute

Asociația Bucharest Tourism Board a primit buget pentru promovarea turistică a capitalei în cadrul Bugetul Primăriei Municipiului București, aprobat pe 7 mai.

„Vom colabora îndeaproape cu Direcția Cultură, Învățământ, Turism din cadrul Primăriei Municipiului București și vom stabili împreună ideile și proiectele care vor fi implementate, cel mai sigur, în 2022. Suntem convinși că Bucharest Tourism Board va constitui baza viitoarei Organizații de Management al Destinației (OMD) pentru București.”

Călin Ile, președintele Federației Industriei Hoteliere din România (FIHR) și vicepreședinte al Bucharest Tourism Board

Proiectele prioritare ale Bucharest Tourism Board

Asociația are deja o listă de priorități pentru care așteaptă alocarea banilor:

  • crearea site-ului oficial de promovare turistică a Bucureștiului
  • crearea unei platforme în care să poată fi încărcate și gestionate toate evenimentele, de orice tip, relaționate de București, indiferent de inițiatorul sau de organizatorul evenimentului
  • crearea de aplicații mobile care să poată pune în valoare turismul local
  • lobby pentru crearea unui Centru de Conferințe multifuncțional în București
  • Bucharest City Pass, cardul turistic al Capitalei, cu reduceri și acces la transport, muzee, obiective turistice
  • puncte de informare turistică

Bucharest Tourism Board va coordona toate activitățile de promovare ale destinației, respectiv stabilirea obiectivelor și a planurilor de implementare în acest sens.

„Suntem bucuroși să vă anunțăm că în cadrul Bugetului consolidat a fost aprobat și un buget pentru Bucharest Tourism Board, pentru promovarea turistică a Municipiului București. Promovare de care este nevoie mai mult ca oricând. Astfel, vom putea implementa, pas cu pas, strategiile și proiectele privind promovarea si dezvoltarea turistică a Capitalei.”

Lucian Boronea, președintele interimar al Bucharest Tourism Board

Înființată în urmă cu 8 ani, Bucharest Tourism Board este o asociație menită să coordoneze eforturile tuturor actorilor implicați în promovarea destinației turistice București.

Membrii fondatori ai asociației sunt: Municipiul București, Asociația Națională a Agențiilor de Turism din România (ANAT), Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București, Compania Națională de Transporturi Aeriene Române TAROM, Compania Națională Aeroporturi București, Federația Industriei Hoteliere din România (FIHR), Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), Uniunea Națională a Transportatorilor Rutieri din România (UNTRR) și SKAL International București.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Primele date exit poll pentru alegerile parlamentare din 1 decembrie 2024

Alegerile parlamentare desfășurate în acest an la o dată simbolică, după primul tur de scrutin al alegerilor prezidențiale, care a…

2 ore ago

Corinthia Grand Hotel du Boulevard a aprins luminile de Crăciun

Începând din acest weekend, peste 8500 metri luminițe decorează Grand Hotel du Boulevard, de pe Bd. Elisabeta. Inaugurat în 1873…

o zi ago

Germania: Tradiție și Modernitate – Atracții de Top pentru Exploratori Urbani și Culturali

Germania, recunoscută pentru bogata sa istorie și diversitatea culturală, continuă să surprindă turiștii nu doar prin comorile tradiționale, ci și…

2 zile ago

Biz Germania: Motorul celei mai mari economii din Europa, cu frâna trasă. Urmează revenirea?

Cea mai puternică economie a Europei, Germania, a evitat la limită o recesiune nouă după ce a înregistrat o creștere…

2 zile ago

Samsung Galaxy Ring: Beneficiile AI pe degetul tău

Anul 2024 a fost, fără îndoială, sub semnul inteligenței artificiale. Dar, în timp ce mulți doar au vorbit despre AI,…

2 zile ago

Ofertele Tarom de Ziua Națională a României. Prețuri speciale la biletele de avion

Ultimele două zile din luna Noiembrie, precum și ziua de 1 Decembrie vin la pachet cu oferte la bilete de…

2 zile ago