Asirom lansează serviciul online de asistență daune pentru asigurarea CASCO
Reading Time: 2 minuteAsirom Vienna Insurance Group lansează un nou serviciu de daune dedicat clienților de asigurări auto CASCO – Asistentul de Daune.
Asistentul de Daune de la Asirom te ține la curent cu statusul dosarului tău de daună și iți oferă informații despre pașii ce trebuie parcurși în procesul de despăgubire și reparație.
Concret, de fiecare dată când dosarul de daună intră într-o nouă etapă de analiză, utilizatorul primește un sms și e-mail de înștiințare. Astfel, asiguratul va fi informat de îndată ce analiza dosarului a fost finalizată sau dacă lipsesc documente, dar și când să ducă mașina în service sau când este gata pentru ridicare.
”Fiecare serviciu nou pe care îl dezvoltăm pleacă de la o nevoie a clientului pe care ne gândim cum să o implementăm într-un mod cât mai simplu și mai accesibil pentru a-i oferi clientului nostru mai multă siguranță și confort. Asistentul de Daune îți oferă transparență totală, cu ajutorul lui știi exact în ce stadiu este dosarul tău de daună, dacă lipsesc documente sau dacă mașina ta este gata reparată, iar asta cu un simplu sms sau email. Prin acest Asistent am făcut și ultimul pas pentru o experiență 100% digitală oferită asiguraților CASCO. De la achiziție, inspecție de risc, plată rate și notificare daună, toate serviciile de care ai nevoie sunt accesibile online. Desigur, curând vom extinde acest serviciu pentru toate produsele noastre de asigurare.”
Cristian Ionescu, Președintele Directoratului Asirom
Notificarea daunei pentru polița CASCO se realizează online, pe asirom.ro. Accesând aplicația de notificare, tot ce trebuie să faci este să completezi câteva date personale și ale autovehiculului, detalii despre incidentul suferit, să încarci documentele necesare și fotografii cu avariile suferite, iar dosarul este deschis automat și trimis în analiză.
Odată deschis dosarul, Asistentul de Daune de la Asirom te va informa despre fiecare etapă până la finalizarea acestuia. Mai mult, ai acces la o pagină personalizată, un micro-site unde poți consulta oricând statusul dosarului.
Digitalizarea serviciilor și transformarea interacțiunii client – asigurator într-o experiență simplă, sigură și rapidă reprezintă esența strategiei de digitalizare și inovație a companiei. În mai puțin de 3 ani, Asirom a adus în mediul online serviciile de daună pentru toate liniile de business, de la auto și locuință, la sănătate, viață și călătorie, a introdus inteligența artificială pentru a maximiza acuratețea în analiza dosarelor de daună și a lansat, în premieră, serviciile de telemedicină online, atât de necesare în contextul social al pandemiei Covid-19.
Asirom VIG are o rețea națională de 140 de agenții, 1.500 de agenți activi și numeroși parteneri externi și face parte din Vienna Insurance Group (VIG), companie cu peste 200 de ani de experiență în domeniul financiar și lider pe piața asigurărilor, atât în Austria, cât și în Europa Centrală și de Est. VIG gestionează 50 de companii de asigurări din 30 de țări și are peste 25.000 de angajați.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz