Finanțe Stiri

Asigurările se digitalizează

7 feb. 2018 2 min

Asigurările se digitalizează

Reading Time: 2 minute

Allianz-Ţiriac a lansat „Contul meu”- o soluţie digitală ce le permite clienţilor companiei o mai mare transparenţă şi autonomie în vizualizarea şi gestionarea asigurărilor personale.

Mirjana Krolo 12 decembrie 2017 COO Allianz Tiriac 1 e1518007106125Contul meu este dedicat clienţilor persoane fizice şi poate fi accesat în cadrul Aplicaţiei Allianz-Ţiriac Mobile, disponibilă în App Store şi Google Play, arată asigurătorul, într-un comunicat de presă.

În cadrul Contului meu, contractanţii de asigurări generale sau de viaţă Allianz-Ţiriac au la dispoziţie funcţionalităţi precum: accesare detalii asigurări personale în vigoare sau anterioare şi în format PDF, cu posibilitatea de a achita direct din cont primele scadente şi de vizualizare a notificărilor de plată; setare date personale şi acorduri de utilizare a informaţiilor cu caracter personal; accesare informaţii privind dosarele de daună deschise şi închise. Soluţia digitală va fi dezvoltată în curând şi cu alte funcţionalităţi utile clienţilor.

„Digitalizarea reprezintă deja un element din firescul cotidian, iar responsabilitatea noastră este să ţinem pasul cu realitatea din jurul nostru”, a declarat Mirjana Krolo, Director Operaţiuni Allianz-Ţiriac.

De asemenea, cei care nu au încă asigurări încheiate la Allianz-Ţiriac pot utiliza aplicaţia pentru a-şi achiziţiona Rovinieta, asigurarea RCA şi asigurarea de călătorie în străinătate.

„Suntem încântaţi că astăzi le putem oferi clienţilor un serviciu digital care să le faciliteze accesul la cele mai importante informaţii privind asigurările pe care le deţin la Allianz-Ţiriac, dar şi posibilitatea de a plăti, direct de pe telefon, asigurările personale. Ştim că este un serviciu aşteptat de către aceştia, clienţii reafirmând necesitatea şi utilitatea sa în numeroase interacţiuni directe pe care le-am avut”, a mai declarat Mirjana Krolo.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: