Asaltul televizoarelor inteligente
Reading Time: < 1 minut<p> </p> <p> Compania mixta, formata de olandezii de la Royal Philips Electronics (30% din actionariat) si TPV (70% din pachetul de actiuni) si-a demarat operatiunile de la inceputul lunii aprilie prin comercializarea televizoarelor marca Philips in Europa Centrala si de Est. Unul dintre motivele pentru care actionarii sunt increzatori in proiect este faptul ca organizatia mixta se va concentra numai pe segmentul de televizoare. Ceea ce se poate traduce prin focusarea pe crearea unei game variate de televizoare de la cele cu diagonale mici, la modele premium. “Activitatea se va concentra pe o prezenta cat mai puternica pe segmentul Smart TV”, spune Martijn Smelt, Managing Director TP Vision. Tot potrivit lui Smelt, noua gama de televizoare va ajunge pe rafturile magazinelor in curand si va cuprinde numeroase modele cu functii Smart TV, iar dezvoltarea viitoare a TP Vision se va face pe baza acestora. </p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz