Business

ARTPRINT introduce în portofoliul său revistele tipărite Femeia., BBC Good Food, BBC Top Gear, Casa și Grădina

Reading Time: 2 minute

Începând cu luna septembrie 2022, revistele cu licență internațională BBC Good Food și BBC Top Gear, dar și unele titluri locale cu tradiție, precum Femeia., Casa și Grădina, Sănătatea de Azi și Practic în Bucătărie, trec în portofoliul Diviziei de Publishing nou formate în cadrul companiei ART PRINT. Tipografia ART PRINT va prelua totodată și publicarea unor periodice de succes, de tip integrame sau sudoku.

ARTPRINT a decis să susțină publicarea revistelor locale cu istorie — Femeia., Casa și Grădina, Sănătatea de Azi și Practic în Bucătărie — oferindu-le astfel cititorilor tradiționali, fideli, ocazia de a se bucura în continuare de publicațiile pe care cei mai mulți dintre ei preferă să le citească pe suport tipărit.

În același timp, ART PRINT adaugă în portofoliul său  BBC Good Food și BBC Top Gear, două reviste prestigioase, cu licență internațională, al căror conținut nișat pe zone de interes ale publicului urban, contemporan, le situează în topul celor mai citite publicații.

Este o onoare pentru noi, dar și o misiune importantă să ducem mai departe titluri internaționale precum BBC Good Food și BBC Top Gear. Știm că pentru publicul din România iubitor de print este o bucurie să găsească în continuare la chioșcuri, reviste cu tradiție precum Femeia, Casă și Gradină, Sănătatea de azi și Practic în Bucătărie.

Echipele editoriale sunt pregătite să își surprindă lunar cititorii cu content unic, subiecte și informații de ultimă oră. Chiar dacă până acum nu am avut în portofoliul de business partea de publishing, este o provocare pe care echipa ART PRINT a primit-o cu entuziasm și credem cu tărie că știm să ducem poveștile frumoase mai departe, cu succes!.”- Cezar Rasuceanu- Manager si fondator ARTPRINT.

Astfel, tipografia ARTPRINT își extinde linia de business și intră activ pe piața de publishing, transformându-se începând cu luna septembrie 2022 într-un competitor important pe piața de media tipărită din România.

Despre ARTPRINT

Înființată în 1990, ARTPRINT este prima tipografie românească cu capital 100% privat. În cei peste 30 de ani de activitate ARTPRINT s-a impus pe piața tipografică prin profesionalismul său în relațiile cu clienții naționali și internaționali, consolidându-și o poziție de lider prin investițiile perpetue în retehnologizare și modernizarea sistemelor sale operaționale, și prin calitatea incontestabilă a produselor sale tipărite.

Romanita Oprea

Recent Posts

Numărul autorizațiilor de construire din București s-a redus la jumătate, iar suprafața utilă a scăzut cu 62% în ultimii trei ani

Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…

59 de minute ago

Părinții din mediul rural consideră că uneori e nevoie să bați copiii pentru a-i educa

World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…

o oră ago

Gabriel Ghiță, Mastercard: Personalizare cu ajutorul datelor

Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…

2 ore ago

Mercedes și E.ON colaborează pentru dezvoltarea infrastructurii de încărcare pentru clienții business

Mercedes-Benz Vans CEE (Zona Europa Centrală și de Est) începe o călătorie ambițioasă de a redefini strategia vehiculelor electrice în…

3 ore ago

Caroli lansează Humus Maestro, o selecție de cinci variante de humus fără E-uri

Caroli Foods Group, unul dintre cei mai mari producători de pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea…

3 ore ago

66 CEO se alătură unui program executiv accelerat

Beyond Business School, companie fondată de antreprenorii în serie Andra Ghibuțiu și Grégoire Vigroux, anunță lista finală cu cei 66…

3 ore ago