Artesana, liderul lactatelor artizanale din România, finalizează anul 2024 cu o cifră de afaceri estimată la 10,6 milioane de euro, reprezentând o creștere de peste 41% față de anul precedent.
Producătorul român de lactate minim procesate a intensificat colaborările cu fermele din apropierea fabricii, asigurând o aprovizionare constantă cu lapte românesc de calitate superioară și securizând lanțul de aprovizionare. Creșterea Artesana a fost susținută și de o nouă linie de formare a ambalajelor din carton certificat FSC, contribuind la eficientizarea procesului de ambalare și la creșterea capacității de livrare.
Fondată în 2012, Artesana a fost primul producător de lactate 100% românești care a readus ambalajul de sticlă la raft, redefinind standardele de calitate și sustenabilitate în industria alimentară. Produsele Artesana se găsesc astăzi în majoritatea rețelelor de supermarketuri precum și în rețele locale și magazine specializate dar și în magazinele românești diaspora, în țări precum Marea Britanie, Belgia, Luxemburg, Danemarca și Germania.
ING Bank România a creat la finalul anului 2023 „Donează în Home’Bank”, un hub care găzduiește 18 ONG-uri din 5…
La final de an, DHL a realizat o listă cu cinci dintre cele mai neobișnuite livrări pe care le-a realizat…
Revista Biz a premiat la Gala Top Performers Awards, eveniment emblematic al finalului de an, eficiența și performanța în business.…
Banca Transilvania a ajuns la 35.000 de carduri BT Visa Flying Blue, iar numărul cumpărăturilor plătite cu acestea a crescut…
AGON by AOC, sub-brand AOC dedicat gamingului, își menține poziția de lider global în sectorul monitoarelor de gaming în Q1-Q3…
În perioada 24 decembrie - 3 ianuarie, Carrefour România a pregătit un program special pentru sărbătorile de Crăciun și Revelion.…