Artesana, liderul lactatelor artizanale din România, finalizează anul 2024 cu o cifră de afaceri estimată la 10,6 milioane de euro, reprezentând o creștere de peste 41% față de anul precedent. Acest rezultat reflectă încrederea consumatorilor în produsele naturale și artizanale, care respectă principiile asumate încă de la început de către compania românească. Rezultatele au fost obținute prin dedicarea și profesionalismul echipei Artesana, care împărtășește aceleași valori fundamentale ale brandului: calitate, onestitate și sustenabilitate.
Producătorul român de lactate minim procesate, folosind exclusiv lapte 100% românesc, integral, nestandardizat, neomogenizat și pasteurizat la temperaturi blânde, a continuat să își consolideze poziția pe piață prin investiții strategice și inovații.
O nouă linie de formare a ambalajelor din carton certificat FSC a fost instalată, contribuind la eficientizarea procesului de ambalare și la creșterea capacității de livrare.
În ultimul an și jumătate, Artesana a derulat programul educațional „Exploratori ai etichetelor”, prin care elevii din școlile românești au fost învățați să citească și să înțeleagă etichetele alimentelor. Programul a ajuns în 43 de școli, la peste 5.000 de elevi și profesori, și contribuind la educarea unei noi generații de consumatori responsabili.
„Educația este cheia pentru a forma consumatori responsabili. Artesana nu oferă doar produse de calitate, ci și resursele necesare pentru ca fiecare dintre noi să înțeleagă valoarea alimentelor pe care le consumă”, a declarat Sergiu Mulțescu, CEO Artesana.
2024 a fost un an al recunoașterii eforturilor Artesana:
Participarea Artesana la SIAL Paris 2024, unul dintre cele mai importante târguri alimentare internaționale, subliniază angajamentul brandului pentru calitate și sustenabilitate.
Fondată în 2012, Artesana a fost primul producător de lactate 100% românești care a readus ambalajul de sticlă la raft, redefinind standardele de calitate și sustenabilitate în industria alimentară.
Produsele Artesana se găsesc astăzi în majoritatea rețelelor de supermarketuri precum și în rețele locale și magazine specializate dar și în magazinele românești diaspora, în țări precum Marea Britanie, Belgia, Luxemburg, Danemarca și Germania.
Compania Braiconf, producător de cămăși bărbătești de aproape un secol, marchează un nou capitol în istoria sa prin relansarea magazinului…
Într-o lume tot mai digitalizată, unde granițele sunt neclare, iar influența online poate destabiliza națiuni, DefCamp 2024, cea mai importantă…
În luna decembrie, E.ON România continuă tradiția campaniei „Dăruiește Lumină”, oferind 1.000.000 kWh (electricitate și gaze naturale) către patru instituții…
Google își menține obiceiul de a anunța, în decembrie, cele mai populare căutări ale românilor pe parcursul anului. Campionatul European…
Garanti BBVA Leasing, parte a Grupului Garanti BBVA România, își consolidează angajamentul de a sprijini întreprinderile mici și mijlocii (IMM-uri)…
Conferința Globală IAA „Creativity4Better” a adus din nou la București know-how și speakeri internaționali de prestigiu pentru pasionații și profesioniștii…