Stiri

Artesana cucerește piața și educă viitoarele generații. Realizări remarcabile în 2024

Reading Time: 2 minute

Artesana, liderul lactatelor artizanale din România, finalizează anul 2024 cu o cifră de afaceri estimată la 10,6 milioane de euro, reprezentând o creștere de peste 41% față de anul precedent. Acest rezultat reflectă încrederea consumatorilor în produsele naturale și artizanale, care respectă principiile asumate încă de la început de către compania românească. Rezultatele au fost obținute prin dedicarea și profesionalismul echipei Artesana, care împărtășește aceleași valori fundamentale ale brandului: calitate, onestitate și sustenabilitate.

Producătorul român de lactate minim procesate, folosind exclusiv lapte 100% românesc, integral, nestandardizat, neomogenizat și pasteurizat la temperaturi blânde, a continuat să își consolideze poziția pe piață prin investiții strategice și inovații.

Investiții strategice în sustenabilitate și calitate

  • Parteneriate solide cu fermierii locali
    Artesana a intensificat colaborările cu fermele din apropierea fabricii, asigurând o aprovizionare constantă cu lapte românesc de calitate superioară și securizând lanțul de aprovizionare.
  • Extinderea capacității de producție

O nouă linie de formare a ambalajelor din carton certificat FSC a fost instalată, contribuind la eficientizarea procesului de ambalare și la creșterea capacității de livrare.

Educație pentru generațiile viitoare

În ultimul an și jumătate, Artesana a derulat programul educațional „Exploratori ai etichetelor”, prin care elevii din școlile românești au fost învățați să citească și să înțeleagă etichetele alimentelor. Programul a ajuns în 43 de școli, la peste 5.000 de elevi și profesori, și contribuind la educarea unei noi generații de consumatori responsabili.

Sergiu Mulțescu, CEO Artesana

„Educația este cheia pentru a forma consumatori responsabili. Artesana nu oferă doar produse de calitate, ci și resursele necesare pentru ca fiecare dintre noi să înțeleagă valoarea alimentelor pe care le consumă”, a declarat Sergiu Mulțescu, CEO Artesana.

Premii și recunoaștere internațională

2024 a fost un an al recunoașterii eforturilor Artesana:

  • International Food Transition Awards – premiu oferit de Carrefour Franța pentru contribuția Artesana la promovarea alimentelor sănătoase și sustenabile.
  • Forbes Brands for Kids – Artesana a fost desemnată marca preferată de lactate românești în studiul național realizat de Forbes Kids Romania și D&D Research. Părinți din toată țara au ales Artesana ca fiind prima opțiune pentru familiile lor.
  • Premiul Gustul Ales 2024 – smântâna Artesana 35% grăsime a câștigat premiul pentru produse lactate acidofile în cadrul competiției „Ora de bun gust – Premiile Gustul Ales 2024”.
  • De asemenea, Alina Donici, fondatoarea Artesana, a primit mai multe premii prestigioase pentru leadership și implicare socială, recunoscând contribuția Artesana la dezvoltarea industriei alimentare și a comunității:
  • Performanță în industria alimentară cu produse sănătoase, oferit de Capital România;
  • Premiul de excelență în leadership și implicare socială, oferit în cadrul Galei Ziarul News 2024;
  • Extraordinary Women in Entrepreneurship, acordat de Revista Biz.

Prezență internațională

Participarea Artesana la SIAL Paris 2024, unul dintre cele mai importante târguri alimentare internaționale, subliniază angajamentul brandului pentru calitate și sustenabilitate.

Fondată în 2012, Artesana a fost primul producător de lactate 100% românești care a readus ambalajul de sticlă la raft, redefinind standardele de calitate și sustenabilitate în industria alimentară.
Produsele Artesana se găsesc astăzi în majoritatea rețelelor de supermarketuri precum și în rețele locale și magazine specializate dar și în magazinele românești diaspora, în țări precum Marea Britanie, Belgia, Luxemburg, Danemarca și Germania.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Braiconf redeschide propriul magazin

Compania Braiconf, producător de cămăși bărbătești de aproape un secol, marchează un nou capitol în istoria sa prin relansarea magazinului…

29 de secunde ago

DefCamp 2024. Peste 2000 de specialiști s-au reunit pentru a aborda provocările cibernetice tot mai complexe

Într-o lume tot mai digitalizată, unde granițele sunt neclare, iar influența online poate destabiliza națiuni, DefCamp 2024, cea mai importantă…

10 minute ago

E.ON România donează 1.000.000 kWh pentru cei care au nevoie

În luna decembrie, E.ON România continuă tradiția campaniei „Dăruiește Lumină”, oferind 1.000.000 kWh (electricitate și gaze naturale) către patru instituții…

15 minute ago

Care sunt cele mai populare căutări ale românilor pe Google în 2024

Google își menține obiceiul de a anunța, în decembrie, cele mai populare căutări ale românilor pe parcursul anului. Campionatul European…

23 de minute ago

Garanti BBVA Leasing obține un împrumut de 20 de milioane de euro de la BSTDB pentru a sprijini IMM-urile din România

Garanti BBVA Leasing, parte a Grupului Garanti BBVA România, își consolidează angajamentul de a sprijini întreprinderile mici și mijlocii (IMM-uri)…

17 ore ago

România, hub global creativ

Conferința Globală IAA „Creativity4Better” a adus din nou la București know-how și speakeri internaționali de prestigiu pentru pasionații și profesioniștii…

18 ore ago