Casa de Licitatie GRIMBERG deschide seria de evenimente de anul acesta cu o licitatie care reuneste opere de valoare din pictura clasica romaneasca, pictura contemporana dar si obiecte decorative.
Pasionatii de arta, colectionarii si investitorii vor putea astfel admira si alege sa liciteze pentru opere de valoare ale unor artisti bine cotati precum: Gheorghe Petrascu, Rudolf Schweitzer, Vladimir Zamfirescu, Marius Bunescu, Ion Theodorescu Sion si multi altii.
LIcitatia GRIMBERG va fi organizata in data de 24 februarie 2014 la hotel Radisson BLU din Bucuresti, propunandu-si sa se finalizeze cu o valoare totala pentru loturi cuprinsa intre 190.000 – 320.000 Euro, preturile pentru lucrarile-vedeta fiind estimate la:
Investitia in arta, o oportunitate
In pregatirea acestei licitatii, Stefan Grimberg, fondator Casa de Licitatie si Galeria de Arta GRIMBERG, a raspuns la cateva intrebari pentru revistabiz.ro:
Care sunt principalele tinte ale licitatiei din 24 februarie?
Principalul obiectiv pentru licitatia din 24 februarie de la hotel Radisson este acela de a largi portofoliul de clienti, loturile fiind astfel structurate incat sa ofere posibilitatea de participare a unor categorii diferite de public, cu marje si capacitati de investitie diversificate. In 24 februarie, lotul este structurat in 51% pictura clasica romaneasca, 30% pictura contemporana si 19% obiecte decorative, oferind o varietate de creatii la cele mai inalte standarde, toate beneficiind de garantia GRIMBERG asupra autenticitatii si valorii artistice.
De unde provin lucrarile din licitatie?
Lucrarile provin de la diversi colectionari cu care colaboram in mod constant si care propun spre vanzare piesele, dar si direct din atelierele artistilor contemporani.
Cate loturi vor fi scoase la licitatia din 24 februarie?
La aceasta licitatie participa un lot de 135 de lucrari, pictura romaneasca si europeana clasica, pictura romaneasca contemporana si piese de arta decorativa
Ati organizat prima licitatie a casei GRIMBERG la finalul anului trecut. Care au fost rezultatele acelei licitatii?
Licitatia din decembrie fiind prima noastra licitatie, ne-a ajutat sa ne calibram oferta si modul de promovare in contextul actual al pietei romanesti de arta. Vanzarile din decembrie au atins suma de 350.000 de Euro incluzand si ofertele venite post licitatie.
Care sunt asteptarile dvs pentru piata de arta din acest an?
Mergand pe linia generala de evolutie a economiei in momentul actual, piata de arta nu a cunoscut salturi spectaculoase, insa se remarca faptul ca opera de arta ramane una dintre cele mai sigure investitii in vremurile de instabilitate economica generala, iar investitorii si oamenii de afaceri stiu si pot specula acest lucru.
In acest context, un jucator de pe piata de arta autohtona trebuie sa fie extrem de atent la gustul clientilor si la maniera in care isi structureaza loturile, atat in ceea ce priveste valoarea artistica, cat si cea pur investitionala.
Dorim sa ne mentinem pe piata cu un anumit nivel de profitabilitate, pastrand profesionalismul si exigentele promovate de Casa GRIMBERG.
Ce licitatii mai pregatiti anul acesta?
Pentru anul in curs, ne dorim sa organizam in jur de 8 licitatii, diversificate pe diferite categorii de obiecte, tinand cont de preferintele si de capacitatea de investitie actuala a cumparatorilor, dar si expozitii individuale sau colective in raport cu exigentele pe care Casa Grimberg le promoveaza.
Invitatie la licitatie
Pentru cei care vor dori sa participe la evenimentul din 24 februarie si sa admire lucrarile, acestea sunt disponibile in cadrul expozitiei “Licitatia de arta romaneasca si europeana”, in perioada 15 – 21 februarie, la sediul Casei de Licitatie si Galeriei de Arta GRIMBERG (bd. Carol I nr . 4-6, vis a vis de Teatrul Mic, L-D: 10:00-20:00) iar in perioada 23-24 februarie in foaierul salii Atlas din hotelul Radisson BLU (10:00-19:00).
Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…
E.ON România și Asociația Zi de BINE își unesc forțele în vederea prevenirii consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor…
În perioada sărbătorilor de iarnă, Lidl România continuă tradiția de a transforma bucuria dăruirii într-un sprijin real pentru copiii din…
Pe măsură ce anul se apropie de final, piețele de capital globale și performanțele companiilor vor resimți influența mai multor…
OMV Petrom, cel mai mare producător integrat de energie din sud-estul Europei, și TAROM, compania națională de transport aerian a…
Fabrica de Vacanțe, parte a Grupului Aerotravel, lansează cea mai așteptată campanie a anului, Black Friday 2024, cu reduceri de…