Lifestyle Stiri

Arta de a trăi frumos cu CCC

9 feb. 2022 4 min

Arta de a trăi frumos cu CCC

Reading Time: 4 minute

În luna ianuarie, CCC și-a recompensat cei mai fideli clienți cu un eveniment special, în care brandul le-a creat cadrul pentru a experimenta arta de a trăi frumos alături de influențatorii pe care îi admirau în mediul online și de a se bucura de fiecare moment.

Membrii Clubului CCC și patru dintre influențatorii preferați ai clienților CCC, Andra Gogan – imagine brand Sprandi, Maria Vigheciu – ambasador Jenny Fairy, Larisa Lupoaea – imagine Gino Rossi și Andreea Perju – reprezentant brand Lasocki, dar și energica prezentatoare a evenimentului, Andreea Remețan, au sărbătorit cu „gust” și „zen” un nou an, având ca principală rezoluție „Arta de a trăi frumos” – atunci când vine vorba despre modă, dar și la nivel culinar.

În luna ianuarie, CCC și-a recompensat cei mai fideli clienți – statut Silver sau Gold în Clubul CCC -, cu o întâlnire-eveniment specială, în care brand-ul le-a creat cadrul pentru a experimenta arta de a trăi frumos alături de influențatorii pe care îi admirau în mediul online și de a se bucura de fiecare moment, în stilul CCC.

Și cum buna dispoziție și grija față de tine începe cu un stil de viață sănătos, prima etapă din această campanie de loializare a fost reprezentată de organizarea unui concurs pe pagina de Facebook CCC Shoes & Bags România, în cadrul căruia, membrii Clubului CCC, cu statut Silver sau Gold din întreaga țară au fost provocați să împărtășească preparatul sănătos preferat și persoana care îi motivează mereu să fie cea mai bună versiune a lor.

 „Clubul CCC este mai mult decât o tactică în planul de comunicare, a fost creat de companie pentru a-și cunoaște mai bine clienții și a le oferi beneficii și experiențe cu adevărat utile și inedite. Astfel, acest eveniment a fost un răspuns firesc la nevoile acestor membri fideli. Pentru că după o perioadă în care ne-au lipsit interacțiunile sociale, este foarte important să susținem și să facilităm cadrul pentru întâlniri semnificative, exact ca aceasta. A fost mai mult decât un eveniment de brand, a fost o întâlnire între prieteni, cu muuulte emoții pozitive, râsete, glume, dans și energie. Iar acest lucru s-a reflectat în impresiile de după ale celor prezenți, dar și în cele peste 12.000 vizualizări ale clipului Live de pe pagina de Facebook CCC și în cele aproape 1000 de comentarii”, a declarat Anca Marcu Iana, Deputy Managing Partner RAN Communication.

Opt câștigători din diverse orașe, însoțiți de persoanele dragi, au participat la cel mai interactiv și amuzant atelier de gătit, la CulinaryOn, în București. Fiecare ambasador a condus o echipă formată din patru persoane, care au devenit adevărați Chef-i în arta de a trăi frumos, s-au întrecut în probe pe cât de provocatoare, pe atât de inedite: Mistery Box – proba pregătirii unui preparat cu ingrediente surpriză; Wine Quest – un concurs interactiv în care participanților li s-au testat cunoștințele despre vin, dar și provocarea realizării celor mai lungi paste, totul sub atenta supraveghere a Chef-ului, dar și a fanilor de pe pagina de Facebook CCC România, unde întreg evenimentul a fost urmărit Live.

„În cercetarea premergătoare evenimentului, am identificat în comentariile de pe pagina de Facebook, dar și în interacțiunea cu clienții și influențatorii – ambasadori, nevoia pentru un eveniment cu un concept care să aducă în prim plan bucuria unui nou început, mai bun. Cu toții și-au dorit să găsească sau să regăsească ce înseamnă să trăiești frumos, zen, în acord cu ceea ce crezi și ce simți. Cheie în succesul evenimentului a fost coordonarea la secundă a activității din offline cu cea din online. Ne-am dorit ca cei care ne-au urmărit live să fie la fel de implicați în desfășurarea evenimentului ca cei prezenți, așa că am organizat concursuri specifice, am avut întrebări și înteracțiune reală, în timpul filmării, iar rezultatele nu au întârziat să apară. În plus, mixul de influențatori, prezentator, membrii Clubului CCC, interactivitatea echipei CulinaryOn, display-urile foarte creative, cadourile pline de însemnătate, toate acestea au reprezentat ingredientele pentru rețeta de succes a Artei de a trăi frumos by Clubul CCC. Iar acesta este abia începutul”, a declarat Diana Iordăchioaia, Digital Brand Strategist RAN Communication.

Emoțiile întâlnirii cu „căpitanii” echipelor au fost rapid spulberate de chimia extraordinară dintre toți cei prezenți, dar și datorită Andreei Remețan, MC-ul evenimentului, care a fost liantul perfect între ce se petrecea offline și online, pe pagina de Facebook, reușind să transmită prin interacțiune atmosfera extraordinară de la acest atelier neconvențional. Sute de fotografii și filmulețe au fost făcute la eveniment și împărtășite ulterior cu urmăritorii din social media.

Tema evenimentului s-a regăsit în fiecare detaliu al display-urile de produse, special create pentru a promova cele mai recente colecții ale celor patru brand-uri CCC – Lasocki, Jenny Fairy, Gino Rossi și Sprandi. Pentru Lasocki, un brand dedicat familiei, arta de a trăi frumos s-a reflectat în invitația la visare și la experimentare într-un cadru cald, alături de celelalte persoane dragi din familie. Tema evenimentului a fost surprinsă într-un mod eclectic, colorat, cu elemente de răsfăț pentru propriul sine, în cadrul produselor Jenny Fairy, fiind un brand dedicat Generației Z. Gino Rossi, brand-ul premium, elegant, a făcut parte dintr-o simbolistică aparte, centrată pe elemente de nuanță, de la un moment al tău răsfoind un album de artă într-o atmosferă zen, la o baie cu produsele preferate. Sprandi,în a cărei colecții pot fi găsite produse pentru stilul athleisure, arta de a trăi frumos începe de la armonia alegerilor alimentare, a mișcării, a unei rutine care maximizează potențialul fiecărei persoane.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: