Ariston Thermo anunță lansarea proiectului „Ariston Comfort Challenge”, campanie ce reflectă cu succes misiunea companiei, aceea de a duce confortul acolo unde pare imposibil de realizat. Astfel, pentru a asigura un cadru adecvat cercetătorilor care studiază în Groenlanda schimbările climaterice, Ariston a construit o casă inovatoare, de tip modular, denumită „Ariston Comfort Zone”, pe care a donat-o Universității din Copenhaga. Încălzită cu una dintre centralele termice produse de companie, casa Ariston le va permite cercetărorilor să-și continue studiile într-un spațiu confortabil, chiar și în timpul iernii polare.
Aflată pe coasta de vest a Groenlandei, insula Disko reprezintă terenul de lucru al echipei de cercetători de la Universitatea din Copenhaga, unde aceștia colectează și examinează probe ce vizează noi descoperiri privind schimbările climaterice. Până acum, din cauza temperaturilor foarte scăzute și condițiilor meteorologice nefavorabile, desfășurarea activității la fața locului pe o perioadă de măcar câteva zile, fără o infrastructură adecvată, nu a fost posibilă în lunile de iarnă, cel mai important sezon al anului pentru colectarea de noi date relevante în următoarele faze ale cercetării.
În acest sens, echipa condusă de profesorul Morten Rash, de la Institutul de Geoștiințe și Managementul Resurselor Naturale de la Universitatea din Copenhaga, a avut nevoie de o bază stabilă la inima insulei – unde temperaturile se situează între -20 ° și -50 °C în timpul iernii – care să permită desfășurarea cercetării propriu-zise și să asigure, totodată, necesarul de confort traiului zilnic, la adăpost de condițiile meteorologice extreme, nefavorabile.
„Am căutat oportunitatea perfectă pentru a testa și a demonstra că, inclusiv în cele mai extreme condiții cunoscute, tehnologiile produselor noastre pot face față cu succes așteptărilor exigente pe care ni le-am setat. Am vrut să demonstrăm că scopul nostru nu este doar la nivel declarativ, ci o realitate clară. Astfel am ajuns să-l contactăm pe profesorul Rash, care a răspuns cu entuziasm propunerii noastre, ce vine în ajutorul echipei sale și îi facilitează considerabil activitatea. De acum înainte, cercetătorii din Copenhaga vor beneficia de o bază stabilă și funcțională pe tot parcursul anului”, a declarat Massimiliano Fugini, Group Brand, Digital, Corporate Marketing & Media Relation Manager.
Ariston susține cercetarea riguroasă a echipei de specialiști în Arctica, permițând, astfel, realizarea unor studii pe termen lung, imposibil de efectuat în trecut, se arată în comunicat. În acest sens, casa Ariston a fost donată, aflându-se acum în proprietatea Universității din Copenhaga, iar profesorul Rash și echipa sa s-au angajat să utilizeze această infrastructură la capacitate maximă, considerând că va avea un rol principal în cercetările lor privind schimbările climaterice.
Locuința este una sustenabilă, capabilă să reziste celor mai extreme condiții climaterice și să maximizeze eficiența energetică atât în procesul de producție, cât și în operațiunile zilnice. Aceasta dispune de o sufragerie, un dormitor, o baie și două camere tehnice, capabile să găzduiască până la șase persoane în același timp, toate destinate unui singur scop: protejarea echipelor științifice ale Universității din Copenhaga de mediul înconjurător dur al iernii din Groenlanda.
O casă protejată și sigură, încălzită și prevăzută cu apă caldă menajeră pentru un confort maxim, chiar și în timpul iernilor polare, nu ar fi fost posibilă fără Ariston Alteas One. Centrala în condensare, care beneficiază de o tehnologie de înaltă eficiență energetică, reprezintă „inima” casei. Echipamentul asigură cele mai bune performanțe cu emisii foarte reduse, ceea ce creează o experiență durabilă, caldă, inteligent conectată și eficientă, menită să ofere un confort deplin, chiar și în cele mai dificile ierni ale Groenlandei.
Aventura a fost filmată în întregime și este prezentată publicului sub forma unei mini-serii de documentare online prin intermediul platformei oficiale https://www.aristoncomfortchallenge.com/
Documentarul, format din șase episoade, va prezenta povestea celor trei instalatori eroi și călătoria lor plină de peripeții în finalizarea provocării. Filmarea nu va arăta doar aventurile acestora, ci și viața oamenilor și cultura celor care trăiesc în peisajele înghețate ale Groenlandei.
Ariston Thermo România este filiala locală a companiei italiene Ariston Thermo Group, unul dintre liderii internaționali în producția și furnizarea unei game complete de echipamente și servicii destinate încălzirii şi producerii de apă caldă menajeră.
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…
NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…
Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…
Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, a înregistrat vânzări record de Black Friday…
Sibiu redevine Capitala Crăciunului vineri, 15 noiembrie, de la ora 18:30, când luminile festive vor străluci în bradul de Crăciun…
Orange Romania redeschide Palatul Telefoanelor, monument istoric al Bucureștiului, situat pe Calea Victoriei, numărul 35, în inima „Cartierului Creativ”. Scopul…