Stiri

Arhitecții de la PickTwo Studio se extind pe piața din SUA

Reading Time: 2 minute

PickTwo Studio, companie de arhitectură și design în horeca din România, își extinde prezența pe piețele internaționale prin încheierea unui parteneriat cu o companie de arhitectură și design de interior din California, SUA.

PickTwo estimează că extinderea pe această nouă piață va genera în următorul an afaceri de 400.000 de euro și un număr mediu de 6-8 proiecte pe an.

Echipă de 60 de arhitecți

Prin această extindere, compania va pune la dispoziția clienților săi o echipă de peste 60 de arhitecți, aflați pe două continente diferite, cu o vastă înțelegere multiculturală.

”Piața din SUA este dinamică, atractivă, cu un ritm de lucru accelerat, care stimulează creativitatea echipei, un motiv în plus pentru care ne-am dorit acest parteneriat. Extinderea în Statele Unite nu doar că va deschide noi oportunități pentru PickTwo Studio, dar va și consolida prezența internațională a brandului, facilitând accesul la o clientelă diversificată și exigentă”, a precizat Sebastian Mîndroiu, cofondator PickTwo Studio.

Un nou brand

PickTwo a finalizat deja două proiecte de amenajare în SUA pe segmentul horeca, proiecte ce au confirmat parteneriatul ce se va derula sub brandul Vive.Co Studio. Birourile din SUA vor fi conduse de cofondatorii de Bethany Deac, arhitect și Principle Vive.Co, și Bogdan Deac, Business Developer. De altfel, acest pas reprezintă o dezvoltare organică a studioului de arhitectură, după ce, recent, studioul a demarat un proiect imobiliar de amploare în Zanzibar. 

Aceste proiecte evidențiază abilitatea studioului de a aborda diverse piețe și de a se adapta la cerințele locale, păstrând în același timp o viziune creativă unică. Estimăm că în următoarea perioadă procentul proiectelor internaționale va crește la 30%, și nu putem decât să fim entuziasmați de ceea ce va urma, a mai precizat Diana Dachin, arhitect și CEO PickTwo Studio.

În primele patru luni din 2024, PickTwo a derulat proiecte pe horeca și retail cu afaceri generate de peste 460.000 de euro. Pentru acest an, estimările arată că PickTwo va înregistra o creștere de 10% în cifra de afaceri, depășind 1,3 milioane de euro.

Alex Rădescu

Recent Posts

Philips Avent lansează inițiativa „Share the Care”, prin care mamele să resimtă mai puțină presiune, după naștere

Philips Avent ia atitudine pentru a înlătura vechile mentalități, conform cărora mamele trebuie ”să facă totul” singure. Apelul vine ca…

2 zile ago

Samsung Galaxy Fold și  Samsung Galaxy Flip, seriile care redefinesc gândirea sustenabilă

Când ești lider într-un domeniu, mai ales cum este cel al telefoanelor mobile, provocările sunt pe măsură. Când pare că…

2 zile ago

Mirela Costiuc, Zentiva: Totul pentru oameni

În ultimul an, Zentiva a construit o strategie ambițioasă de resurse umane, redefinind misiunea, valorile și cultura companiei. Mirela Costiuc,…

2 zile ago

Transalpina Fest a ajuns la a șasea ediție

Pe 28 și 29 iunie, line-up-ul Transalpina Fest 2024 combină numele consacrate ale rockului, precum Compact, Kripton, Zdob și Zdub,…

2 zile ago

Caravana Metropolis revine la Tulcea cu cinema în aer liber, între 9 și 14 iulie

Cinematograful itinerant Caravana Metropolis – cinema în aer liber se oprește și în acest an la Tulcea, în spațiul de…

2 zile ago

Skanska măsoară gradul de satisfacție al rezidenților clădirii Equilibrium 1

Aflat la a patra ediție, sondajul “Office life experience” s-a derulat în clădirea Equilibrium 1 în luna mai 2024 și…

2 zile ago