Marketing

Argint pentru creativitatea Publicis

6 iun. 2014 < 1 min

Argint pentru creativitatea Publicis

Reading Time: < 1 minut

Publicis Romania a castigat trofeul de argint cu proiectul Dacia la Gaudeamus, in cadrul festivalului de creatie independent,“Creativity International Awards”, desfasurat in SUA si ajuns la a 44-a editie.

Premiul a fost obtinut la categoria “Alternative Media – Augmented Reality”, cu aplicatia dedicata copiilor si creata de agentie la standul Dacia din cadrul targului international de carte.

Aplicatia a fost bazata pe tehnologia Kinect, cu ajutorul careia copiii puteau deveni personajele lor preferate. Cei mici aveau posibilitatea sa se distreze, echipandu-se virtual in costumele celor mai iubiti eroi de poveste. In final, acestia primeau fotografia cu costumatiile alese, iar parintii puteau da share pozelor pe Facebook, accesand pagina oficiala de Facebook Dacia.

Pe langa media clasice de declinare, esenta campaniei a fost surprinsa atat in aplicatia interactiva de pe Facebook “Calatoria in Taramul Cartilor”, cat si prin activarea digitala de la standul Dacia – aplicatie cu care agentia a si obtinut trofeul de argint la “Creativity International Awards”.

Echipele premiate

Publicis Romania: Calin Buzea – Digital Director, Alina Tanase – Senior Digital Account Manager, Elis Iaia – Digital Senior Creative Planner, Ciprian Frunzeanu – Digital Art Director, Filip Letinu – Jr. Art Director.

Echipa Dacia Romania: Anca Oreviceanu – Communication Director, Luiza Domnisoru – Head of Public Relations Department, Cristina Vaduva – Public Relations Officer, Project Manager.

Design & Technical Studio: Mind Treat Studios.

 

 

 

 

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: