Stiri

Arctic dotează cu electrocasnice secția de Nefrologie Pediatrică a Institutului Fundeni, Spitalul Municipal Moreni, două ONG-uri și o școală

Reading Time: 2 minute

Compania Arctic, liderul pieței de electrocasnice din România, continuă să se implice activ în comunitate și dotează cu electrocasnice secția de Nefrologie Pediatrică a Institutului Fundeni, Spitalul Municipal Moreni, organizațiile non-guvernamentale Autism Voice și Asociația KinetoBebe, precum și școala Theodor Rosetti din Solești, județul Vaslui.


Aceste acțiuni vin în continuarea amplei campanii derulate de companie la nivel național începând cu luna martie 2020, „Arctic pentru sănătate”, inițiată cu scopul de a susține efortul cadrelor medicale și a oferi condiții mai bune atât pacienților, cât și tuturor celor implicați în linia întâi. Pentru a răspunde nevoilor comunităților locale, compania a decis să își extindă sprijinul și să includă, alături de spitale sau servicii de ambulanță, și organizații non-guvernamentale sau școli. Peste 1.600 de electrocasnice, care au acoperit nevoile specifice identificate la nivelul fiecărei entități – de la frigidere, mașini de spălat rufe, uscătoare de rufe până la aparate de aer condiționat, purificatoare de aer sau electrocasnice mici – au fost oferite de companie în ultimii trei ani, valoarea acestora depășind suma de 1,9 milioane de lei.

„Arctic este de peste 50 de ani alături de români și le suntem recunoscători pentru încredere. Angajamentul nostru este de a oferi produse sustenabile care ușurează viața de zi cu zi și care contribuie la creșterea economică a țării. În același timp, am dorit să ne implicăm și să oferim o mână de ajutor de fiecare dată când comunitățile locale au avut nevoie. Avem puterea de a schimba în bine viața celor de lângă noi și credem că acesta este cel mai bun mod de ne arăta dragostea pentru România. Suntem onorați să putem contribui la condiții mai bune pentru zeci de mii de copii și adulți. Investițiile în sănătate și educație sunt esențiale pentru viitorul României, iar Arctic va continua să facă parte din acest efort”, a declarat Murat Büyükerk, Chief Executive Officer Arctic.


„Pentru noi, responsabilitatea socială este centrată pe două valori, ambele fundamentale pentru brandul Arctic – sustenabilitatea și solidaritatea. Credem în dreptul la sănătate, educație sau copilărie și suntem deciși să facem tot ce putem pentru a ajuta concret comunitățile. Evoluăm alături de români și participăm împreună cu ei la crearea unei schimbări pozitive în societate”, a adăugat Gabriel Eremia, Marketing & Product Management Director.


Printre beneficiarii campaniei „Arctic pentru sănătate” în anul 2021 s-au numărat Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii „Grigore Alexandrescu” și SOS Satele Copiilor. În plus, Arctic a asigurat în regim de urgență fonduri Spitalului Orășenesc Găești pentru a putea procura oxigen, mobilizând și alți parteneri de afaceri să vină în ajutorul unității sanitare.


Alături de sănătate, strategia de responsabilitatea socială corporativă Arctic include și educația, prin proiecte care vizează atât învățământul dual, cât și viitorii sau actualii angajați. Printre acestea din urmă se numără inițiative ca programul de internship Fresh Start, FIT Graduate Engineering Program sau Academia Tech Pro. Compania susține mișcarea pentru egalitatea de gen în tehnologie și inovare prin programele Women inTech sau Arctic Women Community. De asemenea, Arctic a dezvoltat o componentă puternică de educație pentru sustenabilitate, după cum o dovedesc cele mai recente campanii – Forgotten și Mâncarea de la producătorii locali merită electrocasnicele încorporabile Arctic.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Micii producători artizanali vin în premieră la FoodService & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS

Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…

8 ore ago

Studiu Reveal Marketing Research: Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…

9 ore ago

NEXXT Summit: AI în acțiune – pregătim generațiile care schimbă viitorul

NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…

9 ore ago

București, pe locul 5 în topul destinațiilor de Craciun din Europa

Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…

9 ore ago

Limitless Agency – vânzări record de 100 milioane euro de Black Friday 2024

Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, a înregistrat vânzări record de Black Friday…

10 ore ago

Târgul de Crăciun din Sibiu se deschide pe 15 noiembrie

Sibiu redevine Capitala Crăciunului vineri, 15 noiembrie, de la ora 18:30, când luminile festive vor străluci în bradul de Crăciun…

13 ore ago