AQUAVIA a lansat campania de imagine „Îmblânzește-ți gândurile acide”, dezvoltată împreună cu Tempo Advertising, prin care susține consumatorii să-și regăsească echilibrul interior prin puterea alcalinității.
Într-o lume din ce în ce mai acidă, apa natural alcalină AQUAVIA cu pH 9.4 își traduce proprietățile naturale printr-un mesaj menit să alcalinizeze starea de spirit.
„Ne-am propus să împrietenim publicul cu apa natural alcalină AQUAVIA printr-o campanie de imagine care să meargă dincolo de imagine: am vrut să vorbim despre un adevăr profund personal al omului din 2024. A fost o provocare frumoasă să pregătim împreună cu agenția și echipa de producție o serie de materiale și mesaje în care atât publicul feminin cât și cel masculin se pot recunoaște ușor. Iar acesta e doar începutul: pregătim și alte inițiative și parteneriate prin care vom susține consumatorii să-și îmblânzească gândurile acide în diferite contexte de viață.”
Usta K. Bahadır, General Manager AQUAVIA
Campania pornește de la un insight mai relevant ca oricând, pe fondul ultimilor ani în care sănătatea mintală a devenit prioritară: uneori aciditatea din exterior ne contaminează dialogul intern.
Cu toții avem un critic interior care poate să devină toxic în momentele importante: „Dacă o s-o dau în bară?” „Nu arăt destul de bine” „Decât să mă fac de râs, mai bine renunț” „Ce-or să zică ceilalți?” „De ce m-ar asculta cineva?”
Când astfel de gânduri acide ne copleșesc, pot ajunge să decidă în locul nostru. E în puterea noastră să le recunoaștem la timp și să le combatem cu puțină alcalinitate. AQUAVIA te inspiră să fii mai alcalin și să îți îmblânzești gândurile acide.
Campania s-a lansat cu două spoturi TV care prezintă poveștile a două personaje aflate în fața unor momente și decizii importante – situații recognoscibile și relevante pentru o mare parte din public.
Povestea ei are loc înaintea unei întâlniri importante de la birou, în care trebuie să gestioneze gândurile care o îndeamnă să se facă nevăzută, să evadeze sau să renunțe de tot.
În povestea lui, o mare decizie riscă să fie deturnată de gânduri precum îndoiala de sine, refugiul în alte activități, frica de angajamente și de respingere.
Ambele povești ilustrează cu blândețe și un strop de autoironie vulnerabilitățile care ne pot opri din drum și îndeamnă la reconectarea cu sinele autentic, cel care se pierde uneori sub zgomotul gândurilor acide. În acest context, gura de apă natural alcalină AQUAVIA este un hack simplu pentru a face o pauză și a rupe șirul gândurilor acide.
Campania AQUAVIA se extinde în toate mediile în care gândurile acide ne urmăresc: în oraș, prin afișaje OOH și spotul radio care ne însoțește la volan; în mijloacele de transport în comun, cu mesaje contextuale pentru călători; în mediul online, cu precădere pe rețelele de socializare, unde aciditatea poate atinge cote alarmante; și în magazine, cu execuții in-store care ajută cumpărătorii să descopere alcalinitatea.
„Apa alcalină este o nișă în creștere în România, iar AQUAVIA are un pH natural de 9.4 care o face unică pe piață. Apa noastră este echivalentă cu alcalinitatea și hidratarea eficientă, beneficii care se traduc fizic printr-o stare de echilibru fizic, iar emoțional prin calm, claritate și capacitatea de a gestiona mai bine aciditatea vieții. Campania de imagine face parte dintr-o strategie mai amplă prin care ne-am propus să creștem notorietatea și vânzările brandului, plasând întotdeauna consumatorul în rolul principal.”
Ștefan Meseșeanu, Marketing Manager AQUAVIA
Echipa din spatele campaniei „Fii mai alcalin”:
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…
Libra Internet Bank a lansat ofertele promoționale pentru Red&Black Friday, campania care va avea loc vineri, 8 noiembrie 2024. Doar…
Vastint România anunță un nou parteneriat strategic cu grupul IWG, liderul global în segmentul spațiilor de lucru flexibile, care va…