Aqua Carpatica testeaza puritatea pe piata SUA
Reading Time: 2 minuteNoua etapa de dezvoltare a brandului Aqua Carpatica s-a concretizat printr-o serie de contracte de export ferme ce sunt deja in derulare cu numeroase tari ale lumii: SUA, Marea Britanie (lantul de magazine Whole Foods), Japonia (lantul Metro Cash& Carry), China, toate tarile Golfului (Emiratele Arabe Unite, Qatar, Kuvait, Regatul Bahrain, Regatul Arabiei Saudite, Sultanatul Oman), Rusia, Moldova, Germania, Ungaria.
“Romania, avand ca ambasador Aquq Carpatica, va dovedi ca un produs premium al tarii poate concura direct cu cele mai prestigioase branduri internationale din domeniu”, declara Jean Valvis (foto), Presedinte-Director General Valvis Holding, intr-un comunicat de presa.
Prima reduta cucerita este piata Statelor Unite, o piata formata, cristalizata si saturata de o multitudine de branduri internationale, cu un consumator exigent.
Aqua Carpatica este prezenta la raft incepand cu luna iulie 2015, in lantul de magazine Sprouts Farmers Market (peste 200 de magazine ce opereaza in 12 state, avand un numar de 18.000 angajati) ce comercializeaza produse proaspete si organice, oferind experienta de consumator orientata spre beneficii de sanatate, anunta compania.
“Multumesc consumatorului roman pentru sprijinul si increderea acordate, fara de care acest efort de export ce ne onoreaza, nu ar fi fost posibil!” Jean Valvis
Practic, vorbim despre singurul brand de apa din Romania avizat conform standardelor si omologat pe piata SUA ce are parteneriate cu lanturi de supermarketuri pe intregul continent american, nu numai in magazinele traditionale locale.
In demersul de comunicare, pornind de la studii stiintifice relevante, Aqua Carpatica isi asuma un nou rol de educator si formator asupra calitatilor si beneficiilor unei apei minerale naturale pure, lipsite de nitrati, mai ales pentru femei insarcinate si copii, se mai arata in comunicat.
Aqua Carpatica a fost lansata pe piata romaneasca la finele anului 2010, ca operatiune investitionala greenfield, iar de la lansare a reusit performate de notorietate si vanzare absolut remarcabile.
Timp de trei ani la rand, eficienta campaniilor de comunicare coroborate cu vanzarile efective au clasat Aqua Carpatica in topurile clasamentelor de specialitate cu numeroase premii EFFIE castigate an de an. Incununarea a venit in acest an pentru Campania Testul Puritatii care a cucerit atat medalia de aur pentru categoria sa, dar si The Grand Effie Award Romania.
Intr-o piata specifica stagnanta si conservatoare, Aqua Carpatica a inregistrat cresteri de vanzari spectaculoase, iar 2015 se prevede a fi anul cu o crestere de peste 50% a cifrei de vanzari fata de anul trecut.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz