Marketing

AQUA Carpatica, de acum și în versiunea Kids

Reading Time: < 1 minut

Brandul de apă minerală naturală AQUA Carpatica, deținut de Carpathian Springs SA, o companie membră a VALVIS Holding din anul 2005, a lansat AQUA Carpatica Kids. Noua sticlă are un design special creat pentru copii, cu un dop care curge doar atunci când bei și le permite celor mici să se hidrateze singuri.

Acest nou produs, cu un design special pentru copii, cu personaje colorate, vine în completarea gamei AQUA Carpatica, prezentă pe piață încă de la finalul anului 2010 cu apa minerală plată (0.5l, 1l, 1.5l, 2l, 5l), apa minerală naturală, natural carbogazoasă (0.5l, 1.5l), carbogazoasă Forte (0.5l, 1.5l).

Noile produse AQUA Carpatica Kids sunt disponibile în lanțurile marilor magazine precum: Auchan, Kaufland, Carrefour, Cora, Profi, Penny, Real, Selgros, Mega Image, Metro și Supeco, iar ediția specială pentru sărbătorile de iarnă, cu 20 de sticluțe și 4 cadou, este disponibilă în Auchan, Cora, Carrefour, Kaufland, Mega Image, Metro, Real și Selgros.

 

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Numărul autorizațiilor de construire din București s-a redus la jumătate, iar suprafața utilă a scăzut cu 62% în ultimii trei ani

Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…

51 de minute ago

Părinții din mediul rural consideră că uneori e nevoie să bați copiii pentru a-i educa

World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…

o oră ago

Gabriel Ghiță, Mastercard: Personalizare cu ajutorul datelor

Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…

2 ore ago

Mercedes și E.ON colaborează pentru dezvoltarea infrastructurii de încărcare pentru clienții business

Mercedes-Benz Vans CEE (Zona Europa Centrală și de Est) începe o călătorie ambițioasă de a redefini strategia vehiculelor electrice în…

3 ore ago

Caroli lansează Humus Maestro, o selecție de cinci variante de humus fără E-uri

Caroli Foods Group, unul dintre cei mai mari producători de pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea…

3 ore ago

66 CEO se alătură unui program executiv accelerat

Beyond Business School, companie fondată de antreprenorii în serie Andra Ghibuțiu și Grégoire Vigroux, anunță lista finală cu cei 66…

3 ore ago