Aproape jumătate dintre români și-au comandat mâncare și bere în timpul meciurilor de fotbal
Reading Time: 2 minute40% din totalul comenzilor pe foodpanda au fost plasate în timpul transmisiunilor meciurilor de fotbal. Apa, berea și preparatele fast-food, printre cele mai comandate produse.
Potrivit foodpanda, platformă de comenzi și livrări rapide, în ultimele trei săptămâni, peste 40% din totalul comenzilor înregistrate au fost plasate în intervalele orare ale transmisiunilor meciurilor de fotbal care se desfășoară în această perioadă.
În topul celor mai comandate preparate culinare de către clienții foodpanda în intervalul de timp aferent meciurilor au fost cele din categoria fast-food și pizza, urmate de preparate din bucătăria europeană, internațională, dar și românească. Cea mai mare comandă de mâncare a fost plasată la un restaurant din București, în valoare de 830 lei și a inclus burgeri, paste și alte tipuri de preparate.
În ceea ce privește produsele din oferta retailerilor parteneri foodpanda, cele mai comandate produse în perioada de timp menționată s-au aflat: apa, diverse sortimente de bere, produse de tutungerie, dar și gustări complementare servirii berii.
Din datele companiei, în topul orașelor care au generat cele mai multe comenzi în timpul orelor de difuzare a meciurilor au fost: București, Cluj-Napoca, urmate de Galați, Târgu Mureș și Oradea. De asemenea, cel mai aglomerat interval de livrare a comenzilor a fost cel cuprins între orele 19:00 – 20:00, românii preferând să comande mâncare și produse acasă.
„Meciurile de fotbal desfășurate în această perioadă au fost un prilej de relaxare pentru români, care și-au dorit să-și susțină echipele favorite alături de preparatele culinare sau produsele preferate. Acest lucru se observă și în rezultatele înregistrate de foodpanda, peste 40% din totalul comenzilor fiind efectuate în timpul meciurilor. Ne bucurăm că aplicația noastră, prin oferta variată de restaurante și comercianți parteneri, a fost opțiunea celor care au vrut să comande cu livrare rapidă acasă, aducând un plus de savoare serilor dedicate fotbalului”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz