Una din trei companii industriale se confruntă în mod regulat cu probleme de rețea, 45% dintre companii se confruntă cu acestea de câteva ori pe lună, în timp ce doar 12% dintre respondenți au declarat că se confruntă cu astfel de provocări o dată pe an sau mai rar. Acestea au fost constatările îngrijorătoare evidențiate de Kaspersky în raportul său, care investighează provocările de securitate ale rețelelor cu care se confruntă companiile cu sedii multiple.
Companiile industriale operează de obicei folosind o infrastructură distribuită geografic, cu fabrici, sucursale și alte facilități critice situate în diferite locații. Această particularitate poate duce la o serie de probleme precum probleme logistice, bariere de comunicare, dificultăți în coordonarea operațiunilor, menținerea unor standarde de calitate unitare și asigurarea conformității cu reglementările locale.
Pe lângă provocările menționate mai sus, companiile industriale cu sedii multiple se confruntă în mod regulat cu probleme legate de infrastructura IT și securitatea informațiilor. Potrivit raportului Kaspersky, intitulat „Managing geographically distributed businesses: challenges and solutions”, 49% dintre reprezentanții companiilor producătoare au considerat că detectarea și rezolvarea eficientă a incidentelor de securitate cibernetică este cea mai dificilă sarcină. Ei au menționat, de asemenea, ca dificultăți semnificative monitorizarea implementării măsurilor de securitate (46%) și construirea unei politici de securitate coezive (42%).
Aproape 30% dintre respondenți au declarat că au întâmpinat în mod regulat probleme de rețea, cum ar fi defecțiuni sau căderi ale rețelei, performanță slabă a serviciilor și aplicațiilor și capacitate inadecvată de conectare. În plus, 38% dintre aceștia s-au confruntat cu astfel de provocări o dată, până la de trei ori pe lună, în timp ce 28% s-au confruntat la fiecare două luni și 7% le-au experimentat chiar în fiecare săptămână.
În ceea ce privește timpul necesar pentru restabilirea rețelei după o defecțiune sau o întrerupere, majoritatea respondenților (74%) au spus că au nevoie de obicei între 1 și 5 ore, în timp ce 15% au declarat că nu au petrecut mai mult de 1 oră, iar 10% au nevoie de până la o zi lucrătoare. Timpul de nefuncționare duce la daune financiare și reputaționale semnificative și poate costa mii de dolari pe minut și chiar mai mult pe oră. Prin urmare, este important ca toate companiile să prevină posibilele întreruperi ale rețelei și ar trebui să fie capabile să le remedieze rapid, dacă apar.
Cu puțin timp în urmă am avut un eveniment la Oradea, împreună cu prietena mea Andreea Roșca și cu ceilalți…
În primele două luni de toamnă, numărul turiștilor internaționali care au mers în vacanță în Egipt a crescut cu aproape…
Fundația Culturală Gaudium Animae invită publicul în data de 26 noiembrie, de la ora 19:00, în Aula Bibliotecii Centrale Universitare…
Un nou proiect cultural al Asociației Urbandada a completat scena culturală românească în această toamnă - spectacolul „ORFANI”, în regia…
Revista Haute Culture le dă pasionaților de colaje ocazia de a transforma numerele sale de colecție în noi opere de…
Opera Națională București prezintă joi, 28 noiembrie, ora 19:30, un concert de gală intitulat Ziua Națională a României pe scena…