PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment live, maraton, transmis pe Facebook & Youtube, în care a analizat toate trendurile, statisticile și comportamentul consumatorilor din perspectiva plăților, alături de 15 experți invitați, din domenii cheie ale ecosistemului de e-commerce din România.
Evenimentul a fost moderat de Andrei Radu, CEO și founder Gpec și Elena Gheorghe, Country Manager PayU GPO România, și a putut fi urmărit în direct, pe Facebook și YouTube.
Potrivit procesatorului de plăți, până la ora 17:30, PayU GPO România raportează din Media Center următoarele statistici:
• Total volume tranzacționate: 539 mil. RON
• Total tranzacții: 885.000, din care 65% plată cu un click
• Top 3 cele mai mari tranzacții: 75.049 RON, ora 9:20, 69.733 RON, ora 01:16 și 54.371 RON, ora 13:17
• Coșul mediu de cumpărături: 608 RON, de 4 ori mai mare decât o zi obișnuită
• Coșul mediu de cumpărături în rate vs. o zi obișnuită: 957 RON, cu 55% mai mare decât într-o zi obișnuită
• Top categorii de produse achiziționate: IT&C, Home&Deco, Beauty, Articole copii și jucării.
• Minutul de aur – aprox. 8200 de tranzacții.
PayU GPO România, lider în servicii de plată online, face parte din grupul global PayU GPO care operează în peste 40 de țări. Cu o expertiză solidă în piața locală, compania oferă comercianților soluții complete de plată și acces integrat la piețe internaționale din întreaga lume.
În cei 20 de ani de activitate în România, PayU a contribuit semnificativ la dezvoltarea comerțului electronic prin soluții inovatoare precum plata cu un singur click, plăți recurente, rate, rambursări instant, Google Pay, Apple Pay și credite online de tip Buy Now, Pay Later sau Slice, marketplace și transferuri instant pe baza tehnologiilor Visa Direct și MoneySend. Printre clienții săi strategici se numără eMAG, Altex, FashionDays, Flanco, Orange și Vodafone.
După primele trei ore de la startul celui mai mare Black Friday de până acum din cei 14 ani de…
De la 1 octombrie 2024, Simona Fîrtat a revenit în România, pentru a prelua funcția de Corporate Affairs and Engagement…
Autovit.ro, cea mai mare platformă auto online din România, transformă Black Friday într-o experiență extinsă de shopping denumită "Black November",…
Grupul TeraPlast a inaugurat în această săptămână noua fabrică de folii stretch Opal, situată în parcul industrial din Sărățel. Cu…
Datorită cererii peste așteptări în cadrul campaniei de Black Friday 2024 pe platforma eMag, TAROM anunță suplimentarea cu 1.500 de…
Xiaomi anunță astăzi promoțiile de Black Friday ce oferă pasionaților de tehnologie oportunitatea de a achiziționa produse remarcabile la prețuri…