Aproape 60% din vânzările Toyota în România sunt modele hibrid
Reading Time: 2 minuteDintre cele 5.745 de vehicule vândute în România anul trecut de Toyota, 57% au fost modele hibrid, în condițiile în care acestea reprezentau doar 24% din vânzări în 2016.
Toyota România, parte a grupului britanic Inchcape și reprezentantul pe piața locală al grupului nipon, a înregistra anul 2018 cu o cifră de afaceri de 304 milioane de euro, în creștere cu 23% comparativ cu 2017. Vânzările de mașini au crescut cu 20% ca număr de unități.
Compania tocmai a lansat pe piața locală șase noi modele Toyota (Corolla Sedan, Corolla Hatchback și Corolla Touring Sports, RAV4, Prius Plug-In, Camry) și două noi modele Lexus – ES și UX. Modelele Toyota sunt toate dezvoltate pe platforma TNGA (Toyota New Global Architecture), un concept nou pe care se vor construi toate mașinile mărcii nipone. Conceptul TNGA include două componente-cheie pentru crearea unor mașini din ce în ce mai bune: performanța și personalitatea mașinii. „Performanța se referă la platforma în sine, partea nevăzută a mașinii, comună tuturor modelelor. Aceasta oferă șoferilor o plăcere sporită la volan, în deplină siguranță, grație Toyota Safety Sense, un pachet de tehnologii avansate de siguranță activă, aflate în dotarea standard la noile modele. Personalitatea se referă la design, la caroserie și cabină, de fapt la partea vizibilă a mașinii”, spune Mirela Grigore, director marketing Toyota România.
Pentru 2019, Toyota România are o țintă de vânzări de 7.000 de unități Toyota și 250 de unități Lexus, și o pondere de peste 60% a modelelor hybrid, în condițiile unei creșteri a pieței auto estimate la 15%. „Suntem pregătiți să facem din 2019 anul Toyota în România. Investim continuu în dezvoltarea tehnologiei, iar scopul nostru este să oferim electrificare pentru cei mulți, nu doar pentru cei aleși”, a declarat Edit Târcolea, General Manager Toyota România. Importatorul mărcilor japoneze Toyota și Lexus pe piața locală are o rețea de 22 de showroom-uri la nivel național, în București și în cele mai importante orașe și va investi în 2019 pentru extinderea acesteia. Toyota România este lider național în vânzarea de mașini hybrid, cu o cotă de 69% în segmentul eco în 2018, conform statisticilor APIA.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz