Aplicație care gestionează relația dintre primărie și contribuabil
Reading Time: 2 minuteCompania românească Integrisoft Solutions a lansat Avansis Mobile, prima aplicație mobilă care gestionează relația dintre primărie și contribuabil.
Avansis Mobile este singura aplicație mobilă de pe piața din România care se conectează direct și nativ la sistemele back office ale primăriilor și prin care, online, cetățenii își pot plăti obligațiile, pot solicita sau consulta documente sau pot face programări atât la administrația locală, cât și la instituții subordonate. Reprezentanții primăriilor au, la rândul lor, ocazia să trimită instant mesaje de interes public la nivel local.
Avansis Mobile poate fi utilizată de pe orice dispozitiv cu sisteme de operare Android sau IOS și oferă siguranță deplină utilizatorilor în privința confidențialității datelor. Investiția în securizarea fluxurilor de date între aplicația de pe mobil și server a fost laborioasă și de lungă durată.
“Provocarea acestei perioade în care toată lumea își dorește să se digitalizeze rapid și cu resurse minime va fi ca administrația publică locală să asimileze corect acest proces și toți factorii implicați să înțeleagă că, dacă lucrurile nu se vor face corelat construind legături între module, integrând cele mai multe servicii către administrație, punând și bazele comunicării între instituții, vom rămâne la stadiul de digitizare, fără a avea pretenția că România are parte de o transformare digitală sănătoasă, cu beneficii pe termen lung. Aplicația Avansis Mobile este printre puținele existente care poate încorpora comunicarea integrată între instituție și cetățeni, astfel încât aceștia să poată beneficia de o singură aplicație indiferent de administrația locală căreia doresc să i se adreseze. Condiția este ca aceste instituții să adere în număr cât mai mare la aplicație”, a declarat Florian Simionescu, CEO Integrisoft Solutions.
La instalarea aplicației Avansis Mobile, utilizatorul va putea alege instituția cu care dorește să interacționeze. Odată alegerea făcută, pe baza opțiunilor și a modulelor disponibile în cadrul instituției respective, vor fi afișate serviciile disponibile în aplicația de pe dispozitivul mobil, fiind memorate opțiunile utilizatorului pentru accesări ulterioare.
Toți utilizatorii primesc un manual de utilizare intuitiv, care descrie în amănunt toți pașii ce trebuie parcurși pentru înrolarea în sistem și utilizarea aplicației.
România se situează pe locul 26 din cele 28 de state membre ale UE în privința Indicelui economiei și societății digitale (DESI) pentru anul 2020. Scorul este ridicat la capitolul conectivitate datorită utilizării ridicate de bandă largă de foarte mare viteză, mai ales în zonele urbane: 49% dintre locuințele din România sunt abonate la servicii de bandă largă de foarte mare viteză (cel puțin 100 Mbps), România situându-se astfel pe locul 5 în UE. Cu toate acestea, o cincime dintre români nu au utilizat niciodată internetul și mai puțin de o treime au competențe digitale cel puțin elementare.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz