Anul 2024 a fost unul marcat de inovație și creștere accelerată pentru ESX, platformă de agregare a activităților de fitness, sport, nutriție şi wellbeing. Aplicația oferă în prezent un abonament cu acces nelimitat la peste 650 de centre sportive şi săli de fitness din România, după adăugarea unui număr de 180 de cluburi partenere doar anul acesta.
,,În ultimii 3 ani, la nivel național numărul de centre sportive și de săli de fitness a crescut de la aproximativ 1,100 la peste 1,600 de cluburi, prevedem o creștere asemănătoare și pentru următorii 3 ani. Ne bucură faptul că prin ESX reușim să susținem partenerii care doresc să își deschidă noi săli de fitness,” a spus Andrei Trofin CEO & Founder ESX.
ESX oferă avantaje care țin de accesul la mai multe locații partenere ceea ce oferă mobilitate, flexibilitatea orarului, varietate de activități și servicii, un raport calitate-preț îmbunătățit, acces la oferte corporate și programe de antrenamente și nutriție, dar și beneficii adiționale, precum simplitatea administrării abonamentului direct din aplicație.
În toamna aceasta, ESX a lansat și versiunea beta a platformei PTN (Personal Trainers Network), prin care utilizatorii au acces rapid și gratuit la sute de specialiștii din fitness și nutriție aflați în proximitate.
Prin această nouă linie de business, ESX își extinde impactul în domeniul sănătății și wellnessului, oferind soluții personalizate pentru nevoile fiecărui utilizator. Numărul de specialiști colaboratori a ajuns la aproape 500, din 2500 de specialiști care profesează în România, adică un procent de 20%, iar pentru anul următor se preconizează că vor fi activi pe platformă peste 1,000 de antrenori și nutriționiști.
Printre obiectivele care au stat la baza lansării platformei PTN se numără, în primul rând, creșterea accesibilității la specialiști în fitness și wellness, prin accesul la o rețea vastă de antrenori personali și nutriționiști, simplificând procesul de găsire a unui expert potrivit, dar și crearea unei comunități conectate de interesul comun pentru sport, nutriție și wellbeing.
Susținerea profesioniștilor din domeniu e un alt obiectiv major, aceștia având o platformă dedicată pentru a-și promova serviciile, cu impact direct asupra creșterii vizibilității și extinderii bazei de clienți. Cu ajutorul platformei este promovat, de asemenea, un stil de viață sănătos și se urmărește îmbunătățirea sănătății fizice și mentale a utilizatorilor, mai ales în condițiile în care România ocupă primul loc la nivel european în ceea ce privește gradul de obezitate. Nu în ultimul rând, se are în vedere creșterea gradului de digitalizare în fitness, prin stabilirea unui standard de inovație în industrie.
Avantajele pentru cluburile de fitness locale, odată cu înscrierea în aplicația ESX, includ accesul la o comunitate mai mare de utilizatori și o bază de date de peste jumătate de milion de potențiali clienți, inclusiv persoane care în alte condiții nu ar fi descoperit sau ales clubul respectiv.
Lista de beneficii e completată de fidelizarea utilizatorilor prin diversitatea de cluburi și activități la care clienții au acces, factor ce poate reduce rata de abandon. Cluburile beneficiază astfel de clienți constanți, mai motivați, care apreciază flexibilitatea oferită și nu renunță la activitatea sportivă. Un alt plus este reprezentat de veniturile recurente și securizate, cluburile primind plăți garantate de la ESX pentru serviciile oferite, ceea ce contribuie la o predictibilitate financiară mai bună. Avantaj completat de reducerea costurilor administrative, prin faptul că ESX se ocupă de partea administrativă a înregistrării, plății și gestionării abonamentelor, tradus printr-o economie de resurse și sarcini administrative pentru cluburile partenere. Nu în ultimul rând, partenerii din rețea beneficiază de vizibilitate crescută prin marketingul externalizat. ESX promovează activ cluburile partenere prin campanii de marketing, rețele sociale și colaborări cu persoane publice.
”În rețeaua ESX, avem centre sportive către care aducem venituri lunare de peste 50.000 de euro per locație”
„Deși veniturile per intrare a unui utilizator pot părea mai mici decât în cazul abonamentelor directe, numărul mai mare de clienți aduși prin ESX si fidelitatea acestora pot compensa acest aspect. Prin colaborarea cu ESX, cluburile beneficiază de un flux constant de membri și suport din partea departamentului de marketing, management și feedback, ceea ce le permite să se concentreze pe livrarea de servicii de calitate. În rețeaua ESX, avem centre sportive către care aducem venituri lunare de peste 50.000 de euro per locație”, spune Andrei Trofin, CEO & Founder, ESX.
Pe viitor, reprezentanții ESX și-au propus să se axeze pe consolidarea poziției de lider de piața locală, continuând să inoveze și să adauge noi funcționalități în platformă pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor.
La acest moment, abonamentul ESX poate fi achiziționat și ca beneficiu extrasalarial, focusul fiind consolidarea segmentului business-to-business. Huawei, Amazon, Teilor, Inditex, Sphera Group, KPMG, Bitdefender, OTP Bank, Fan Courier, Vodafone, Groupama, OMV, Oracle, Autonom Services, Cora și Helpnet sunt doar o parte dintre companiile care au semnat contracte cu ESX şi care le-au oferit angajaţilor acces la servicii de fitness şi de wellness în centrele partenere.
ESX vizează extinderea în Europa Centrală și de Est, având în vedere oportunitățile din țări precum Polonia, Ungaria și Cehia, dar și din Moldova, unde nu s-ar ridica problema barierei lingvistice. De asemenea, compania explorează oportunitățile pătrunderii pe piețe din Europa de Vest, precum Spania, și își propune să testeze piața din Orientul Mijlociu, unde cererea pentru soluții digitale în industria de fitness și corporate wellness este în creștere. Strategia de extindere va include localizarea ofertei și încheierea de parteneriate cu centre de fitness și rețele locale, printre altele.
În cadrul celei de-a 14-a ediții aniversare a Galei Business Days, ESX a câștigat premiul Startup-ul Anului, oferit pentru performanța în mediul de afaceri românesc, inovație, excelență, impact în societate și contribuția la accelerarea proceselor digitale în sport. Acest trofeu este o recunoaștere a eforturilor și o celebrare a pasiunii și muncii extraordinare depuse de întreaga echipă ESX
, spun reprezentanții companiei.
Tot anul acesta, la începutul lunii noiembrie, a avut loc și prima ediție a ESX Fitness Trainer Awards (EFTA), menită să ofere recunoaștere și motivație celor care fac diferența, prin munca și dedicarea lor, în domeniul sănătății și wellnessului. Competiția, în care au fost puse la bătaie premii în valoare de 6.500 de euro, a reunit 150 de specialiști de top din domeniul fitnessului și nutriției, care au primit peste 40.000 de voturi din partea comunităților lor.
Aplicația ESX este disponibilă pe Android și iOS și permite înregistrarea și accesul clienților în săli, prin scanarea unui simplu cod QR, accesul fiind validat instant și afișat atât pe telefonul clientului, dar și în contul sălii partenere. ESX oferă un abonament cu acces nelimitat la peste 650 de centre sportive și săli de fitness din România, care poate fi gestionat direct de pe telefon, iar numărul de centre din rețea continuă să crească semnificativ în fiecare lună. ESX a încheiat anul trecut cu o creștere de 250% a cifrei de afaceri, ajungând la venituri de 10 milioane de euro.
Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE) a semnat un nou acord de finanțare cu Fondul European de Investiții (FEI) pentru…
ECOTIC a organizat cea de-a XVI-a ediție a Galei Premiilor pentru un Mediu Curat, un eveniment de referință în domeniul…
Porter Novelli România lansează „INTO”, prima ediție a publicației care analizează transformările socio-culturale ce au marcat scena creativă emergentă din…
După cum notează biograful Paul Johnson, nimeni altcineva nu a făcut mai mult decât Churchill pentru menținerea libertății, democrației și…
Accenture România, în colaborare cu Universitatea de Medicină, Farmacie, Științe și Tehnologie „George Emil Palade” din Târgu Mureș, anunță deschiderea…
FCB Bucharest câștigă pitch-ul de creație și strategie pentru brandul Zinba®, din portofoliul Antibiotice Iași, și semnează comunicarea celui mai…