Digitalizarea plăților a trecut la un alt nivel. PayByFace, o platformă biometrică care permite efectuarea de plăți prin scanarea feței se extinde pe piețele din Olanda, Marea Britanie, Irlanda, Franța, Italia și Spania
PayByFace facilitează tranzacții fără întreruperi și sigure pentru o experiență de check-out mai rapidă, convenabilă și valoroasă. PayByFace, start-up-ul inovator fintech, creat de românul Mihai Drăghici, anunță mai multe parteneriate și extinderea subsidiarelor pe mai multe piețe europene majore, inclusiv Țările de Jos, Marea Britanie, Irlanda, Franța, Italia, Spania, Elveția, Germania, Austria, România și Bulgaria.
„Aceasta este o piatră de hotar semnificativă în călătoria companiei pentru a permite și a scala adoptarea tehnologiei biometrice. Scopul nostru este de a simplifica viitorul interacțiunilor de check-out, respectând în același timp regulile de GDPR și reglementările UE. PayByFace este gata să transforme modul în care consumatorii europeni interacționează cu comercianții cu amănuntul la check-out, oferind confort, rapiditate, loialitate și securitate sporită în era digitală”
Mike Draghici, fondator și CEO PayByFace.
PayByFace este un start-up pionier în domeniul fintech în UE, fiind una dintre puținele soluții biometrice globale validate. Astfel, PayByFace se străduiește să permită migrarea globală către o societate fără numerar și fără carduri, folosind Face ca un card virtual extrem de securizat. Această prezență a PayByFace pe piețele europene majore își propune să răspundă cerințelor diverse atât ale consumatorilor, cât și ale întreprinderilor de pe întregul continent. De la comercianții cu amănuntul de cărămidă, industria ospitalității, la transportul public, până la livrarea comenzilor și nu numai, PayByFace oferă o platformă de infrastructură de plată instantanee, versatilă și adaptabilă, eficientă din punct de vedere al costurilor, adaptată pentru a îndeplini cerințele unice europene.
Pe lângă simplificarea plăților și plusul de valoare în programele de loialitate, PayByFace atinge niveluri remarcabile de securitate și fiabilitate a tranzacțiilor dintr-o perspectivă centrată pe cumpărător. Există patru puncte de contact pentru verificarea instantanee în vederea validării unei tranzacții de plată în magazin, peste mijloacele tradiționale de plată cu care suntem obișnuiți, în calitate de consumatori. Arhitectura sa descentralizată la cerere, conformă cu GDPR, ultra-scalabilă, care include inclusiv validarea geolocalizării, permite autentificarea în mai puțin de 1 secundă.
“Experiența de plată este un proces tranzacțional. PayByFace le permite utilizatorilor eWallet să transforme în mod activ experiența de cumpărături cu atenție și valoare personalizate la casă. Acele interacțiuni de 5 până la 10 secunde pot fi semnificative dacă sunt dedicate clientului și nu procesului. O prezență regională pe piață are rolul de a facilita parteneriatele industriei locale din UE în adoptarea și implicarea celor care adoptă timpuriu acceptarea biometriei în UE. În final, acest lucru creează o experiență de cumpărare intuitivă, mai convenabilă și mai valoroasă în magazin, ca un factor semnificativ de satisfacție a clienților și de diferențiere a loialității”
Mike Draghici, fondator și CEO PayByFace
PayByFace a construit platforma înainte de implementarea EUDI Wallet Reference Implementation, așteptată în al doilea trimestru al anului 2026, pe baza cadrului de referință pentru arhitectură și își propune să prezinte o platformă robustă și interoperabilă pentru autentificarea digitală în conformitate cu standardele comune în întreaga Uniune Europeană. Autentificarea biometrică a apărut ca o alternativă de plată pe o tendință de creștere stabilită de plățile mobile și sociale pe piețele dinamice din Asia, Emiratele Arabe Unite. Aici, comercianții cu amănuntul au început să încorporeze plățile biometrice în procesele lor de la punctul de vânzare. Conformitatea GDPR PayByFace este un factor diferențiator major pentru a conduce procesul pe piețele europene cu cele mai bune practici, în timp ce învață să-și extindă mai bine soluția unică la nivel mondial. Consumatorii au devenit confortabili cu diverse metode biometrice.
Astăzi, cele mai cunoscute sunt recunoașterea feței și scanarea amprentelor. Biometria de autentificare facială pare să fie reperul biometric preferat, ușor de implementat deoarece nu implică nicio interacțiune fizică cu un cumpărător. Este poate cea mai naturală dintre toate măsurătorile biometrice, deoarece oamenii se recunosc nu uitându-se la amprentele sau irisi, de exemplu, ci uitându-se la fețele lor. De asemenea, un portofel furat, pierdut sau uitat, riscul de a vă clona cardul, lipsa bateriei telefonului sau a ceasului nu vor mai fi motive de frustrare cu PayByFace eWallet.PayByFace anunță că Ryan Zanchetta se alătură echipei globale în calitate de Chief Growth Officer. Ryan completează echipa de conducere în departamentul de vânzari, cu peste 20 de ani de experiență în generarea de clienți potențiali și oportunități de afaceri în mediul internațional B2B
Cu puțin timp în urmă am avut un eveniment la Oradea, împreună cu prietena mea Andreea Roșca și cu ceilalți…
În primele două luni de toamnă, numărul turiștilor internaționali care au mers în vacanță în Egipt a crescut cu aproape…
Fundația Culturală Gaudium Animae invită publicul în data de 26 noiembrie, de la ora 19:00, în Aula Bibliotecii Centrale Universitare…
Un nou proiect cultural al Asociației Urbandada a completat scena culturală românească în această toamnă - spectacolul „ORFANI”, în regia…
Revista Haute Culture le dă pasionaților de colaje ocazia de a transforma numerele sale de colecție în noi opere de…
Opera Națională București prezintă joi, 28 noiembrie, ora 19:30, un concert de gală intitulat Ziua Națională a României pe scena…